Jaap - P117. MP4-12C, Integra, 599 GTO, Veyron SS
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Jaap - p68: R8, TT, Jeep p.69: Exige, A-Team
AA heeft de Exige prachtig verkleind.
Er zit niet veel op, maar die basicstrategie vormt een serieus pluspunt van een Lotus.
Er zit niet veel op, maar die basicstrategie vormt een serieus pluspunt van een Lotus.

Die A-Team bus wilde ik laatst ook kopen, maar niet gedaan omdat ze toch een hoog speelgoed gehalte heeft. Maar op jouw foto's ziet ze er toch goed uit en is een leuke aanvulling op je filmauto's.
De rest mag er ook zeker zijn, vooral de Exige en R8 zijn echt prachtige modellen. Alleen de Jeep zou ik persoonlijk origineel hebben gelaten, maar dat is ieder zijn smaak.
De rest mag er ook zeker zijn, vooral de Exige en R8 zijn echt prachtige modellen. Alleen de Jeep zou ik persoonlijk origineel hebben gelaten, maar dat is ieder zijn smaak.
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Alleen de kieren tussen de deuren...rsh_scuderia schreef:Autoart heeft er trouwens een erg goed model van gemaakt. Details, lak, velgjes, interieur; heerlijk!
Helaas simpele scharnieren, maar verder een super model. Zeker voor het geld erg netjes, want dit was een wat goedkopere die nog een oude prijs had terwijl de rest al duurder was. Had ook dat voordeel toen ik hem direct vanuit azië haalde en één van de eerste exemplaren van ebay had.
Bleef trouwens moeilijk kleurtje kiezen, staat allemaal lekker, maar mede dankzij het aanbod toen werd het er één in een kleur zo zwart als de nacht
Ik dacht trouwens dat het wel mee zou gaan vallen met de kwaliteit van het A-team busje en het van Ertl gehalt zou zijn, voor dat geld zou dat echt heel netjes zijn, maar valt dus nog wel iets meer tegen. Toch nog steeds niet duur en met licht, al hadden ze die moeite beter in de detailering kunnen steken! Hoe dan ook toch wel een dikke wanna-have, zeker als je hem dicht laat staan
Film en tv wagens blijven leuk, ik mis nog een beetje christine!
- Jaap
- Contacteer:
Inderdaad, maar die staat dan ook nog op mijn lijstje hehakushi schreef:Film en tv wagens blijven leuk, ik mis nog een beetje christine!
bedankt voor de reacties!
Leuk model die GMC Bus, alleen jammer van de afwerking van het dashbord
- Jaap
- Contacteer:
er is helemaal geen afwerking op het dashboardCasper schreef:Leuk model die GMC Bus, alleen jammer van de afwerking van het dashbord
Leuke collectie filmwagens
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
- Niek-106
- Contacteer:
Zo Jaap je bent weer lekker aan het verzamelen de laatste tijd.
De Exige is een erg gave wagen en Autoart heeft er een prima model van gemaakt.
De Exige is een erg gave wagen en Autoart heeft er een prima model van gemaakt.
- Powersprint
Wederom een aantal super updates Jaap! Jammer van het interieur van de A-team van, maar het exterieur ziet er toch aardig uit! 
Die exige is
heb al in zo'n 1/1 meegereden maar dan een oranje. Echt abnormaal snel zo'n ding 
- Jaap
- Contacteer:
danku allen