Dat valt wel mee Johan. Mijn verzameling is/was een van alles wat. Maar heb besloten om er een beetje overzicht op te krijgen, en ga dan ook alleen verder met Ferrari/Porsche en BMW. In 1:43 en Le Mans/Spa/Nürburgring uitvoeringen. En dan ook weer niet dezelfde modellen met andere sponsoring. Is geen haalbare kaart. Ik verkoop dan af en toe wat om wat te kopen wat past bij de verzameling. Ik heb ook niet het bekende boompje in de tuin staan.johan4 schreef:Gaat snel bij u . Vind de BMW's errug mooi![]()
![]()
Mooie update.
Groeten Johan
Ja klopt. Het model is perfect, beter als de Minichamps uitvoering. Maar van 89,95 naar 69,95 is toch een mooi voordeeltje.benzfreak schreef:Prachtig model,goed dat je hem goedkoper hebt omdat de doos gedeukt is maar als het model niet beschadigd is is er toch niets aan het handje?Goede aankoop dus
![]()
Vind ik ook jammer. Zou ook graag de 550 van Peter Kox in 1/18 willen hebben op niveau Kyosho.rsh_scuderia schreef:Die Kox Ferrari is heel erg lekker. Jammer dat Kyosho deze niet heeft uitgebracht in 1:18