Einde Topic

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
FordMustangGT
Schaal: 1:18

Re: Ron's Circus (06-08) Is it a bird.., is it a plane.., no

Bericht door FordMustangGT »

Die kleur is wel discutabel :think:
Maar voor de rest oogt het modelletje erg strak! :worshippy:
Afbeelding
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Stomme vraag, maar kunnen die deuren ook nog dicht? :oops: Die bus had ik gemist, wat is die leuk!!!!
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Peter Parker schreef:Stomme vraag, maar kunnen die deuren ook nog dicht? :oops: Die bus had ik gemist, wat is die leuk!!!!
Nee dat is het jammere dan weer. Je kan deze regelmatig zowel in ditcht als open krijgen, maar met werkende deuren tref je ze zeer weinig aan. Ik geloof dat er een aantal MR modellen waren waarbij dat wel kon, maar dat is echt een zeldzaamheid bij kunststof (resin) modellen.
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Prachtig gedetailleerd model voor een 1op43. Mooi dat Spark de mal al heeft, als dan de eerste raceversies op de baan komen zijn de modellen lekker snel klaar :mrgreen:

Heerlijke aanwinst voor je gevarieerde collectie Ron.
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
MB 500 Sec Ronnie
Schaal: 1:6

Bericht door MB 500 Sec Ronnie »

Dank voor jullie reacties :thump_up: :thump_up:

idd, die kleur is erg apart, wat stap het ervan af, als een nieuwe vlag op een modderschip :lol:

in mijn vooral zilveren en zwarte sportcars / AMG collectie, is dit exemplaar wel zeer opvallend aanwezig. Maar eindelijk een recent model met open deuren :dance:

@ Peter Parker,
:wink: jammer dat er medeforummers zijn, die graag een vraag aan mij zelf willen be-antwoorden, in een prive-topic, goed over op de zaken van de dag.

Maar de Spark SLS met open deuren, deze deuren zijn stevig vastgelijmd tussen het dak en de binnen interieur. die grijze schokdempers, zijn erg fragiel, heb er al 2 terug gelijmd.
Als je voorzichtig bent, zou je zo'n deur er wel uit kunnen vissen, met enorm geduld.

Ik zit er wel aan te denken, om een 2e exemplaar aan te schaffen, waarbij 1 deur open is en de andere kant gesloten is, juist voor het plaatje tussen de diverse SLS modellen in de collectie: gesloten en geheel met open deuren.

Er zijn wel resin modellen verkrijgbaar, waar alles open kan gaan: zelf ben ik in het bezit van een F-Line MB SLR Coupe, waar dit bij mogelijk is (zie in mijn eigen topic) maar er zijn ook Audi's R8, Ferrari F40, F50 en de ENZO, Bugatti Veyron, Lamborgini LP 640 / 670, gauliado leverbaar geweest. (via E-bay China)

Natuurlijk zijn deze chinese produckten, allemaal gemaakt zonder de licenties, leverbaar als kit op gebouwd model en op is op natuurlijk.

Nog bedankt voor je reactie van de voelbalbus, nu staan er de Duitse en de Nederlandse bussen gebroederlijk bij elkaar, en als 'ras Hollander' hoort daar natuurlijk een orange Vw kever bij, wk 1974 livery natuurlijk. De WK finale 1974, is voor mij nu compleet in 1/43.

@ Model1op43, daar kijk ik ook naar uit, nu blijkt dat ze pas in 2011 er misschien mee gaan racen
Open liveries van al je Le Mans racers van Spark, hoe kijk jij daar tegenaan :?: Maakt het e.a. toch wel apparter denk ik zo, zeker met al die details die Spark meegeeft :drool:

@ Schumi28, van mij mag Spark, al zijn modellen leveren in 2 edities, sealed en open door, maar dit zal wel op een fantasy berusten.

@ Bondracer, zelf ben niet geheel op de hoogte van games, maar mijn neefje was gisteravond ff op bezoek, hij had een game gezien (voor zijn verjaardag) idd, die Euro 180 super set met de SLS als model, ik mocht het model dan wel houden, als ik hem deze set voor hem ging aanschaffen :doh:
Dat heb je dan weer als suikeroom :cry:
Ff maar over nadenken :wink: :wink:

ron
Faultier

Bericht door Faultier »

The SLS is still a very cool one.

Is it possible to close the doors?
Could you please make a SLS-groupshot?

I have one in scale 18 but maybe will add the le mans red one from PMA to it :mrgreen:
Bye
Faultier
model1op43
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

@ Model1op43, daar kijk ik ook naar uit, nu blijkt dat ze pas in 2011 er misschien mee gaan racen
Open liveries van al je Le Mans racers van Spark, hoe kijk jij daar tegenaan Maakt het e.a. toch wel apparter denk ik zo, zeker met al die details die Spark meegeeft
Ik moet er niet aan denken ... alle modellen nog een keer kopen :shock: je overschat mijn salaris schromelijk :nee:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
MB 500 Sec Ronnie

Faultier schreef:The SLS is still a very cool one.

Is it possible to close the doors?
Could you please make a SLS-groupshot?

I have one in scale 18 but maybe will add the le mans red one from PMA to it :mrgreen:
Hello Faultier,

thank you for your reply :thump_up:

Unfortnuatly these doors can not be closed, they are glued in the model.
I am thing about bying another open door SLS, and make one door closed :idea:
So then I have 3 diverent models, closed, half open en full open doors.

When there is some daylight, I will make a group picture of them :cool:

Ron
MB 500 Sec Ronnie

model1op43 schreef:
Open liveries van al je Le Mans racers van Spark, hoe kijk jij daar tegenaan Maakt het e.a. toch wel apparter denk ik zo, zeker met al die details die Spark meegeeft
Ik moet er niet aan denken ... alle modellen nog een keer kopen :shock: je overschat mijn salaris schromelijk :nee:

Mike ik bedoelde ermee te zeggen, dat een open deur racer, misschien wel een leuke afwisseling zou zijn in je collectie :) Als Spark dit gaat doen :?:
Mischien koop je er dan wel meer dan 1 stuks, juist omdat ze zo anders zijn :)

Ron
Faultier

Bericht door Faultier »

looking forward to the groupshot :)
Bye
Faultier
MB 500 Sec Ronnie

Faultier schreef:thanks :)

looking forward to the groupshot :)
you ask, we play :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

oke 3 of those are Spark (black, Alu and gold) the silber is a Schuco, all 1/43.
Unfortnuatly i cannot produce a red one :cry: This red livery from Schuco, I do not have in stock for a while.

If you want some more group pics, please send me an PB/PM

Ron
jurdup

Bericht door jurdup »

great !!!
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

Pracht groupshot. Dit is weer is een Mercedes model waarvoor je mij kunnt laten warm lopen. Schitterende moderne versie van de Gullwing en het mooist in het ....ROOD
Faultier

Bericht door Faultier »

that is sufficient.

Thanks Ron :worshippy:
Bye
Faultier
MB 500 Sec Ronnie

Re: Ron's Circus (16-08) Hulpverlening

@ all, bedankt voor jullie reacties voor de Spark SLS met open deuren, nu maar niet hopen dat dit model ook in 5 verschillende kleuren beschikbaar wordt :cry:

Over op de zaken van deze dag, ik kon wederom niet aanwezig zijn op de Namac - beurs van afgelopen weekend, had ook geen bestellijst mee gegeven, maar toch ging om 09.30 mijn telefoon op werk. Tony aan de lijn; hij had iets gezien, wat ik zeker nog niet had, morgenavond (17-08) ga ik naar hem toe en ga mijn nieuwe aanwinsten bewonderen, hij heeft slechts 2 modellen mee brengen. Updates volgen later op het forum.

Een week of 2 geleden, heb ik van onze "Paultje" een Schuco C Sedan Notarzt wagen mogen kopen, Paultje nogmaals dank :) .
Samen met zijn grotere broer van Schuco C station Notarzt (dealer editie). De sedan is zilver met fluor rood, de station is wit met rood.

op naar de foto's dan maar.

Afbeelding
Afbeelding

later, Ron :)
Plaats reactie