Olalalalalala, wat een geweldig topic
Iets met vrachtwagens, natuurlijk doe ik mee, een plaatje te plaatsen. Enkel in 1/43 diecast

2 van +/- 70 trucks.
En deze hieronder, wil ik nog gaan bouwen in 1/43, een Gaffe kit Unimog U1300 PD (nu weer terug naar de bananendoos

, geen tijd helaas), meer Gaffe kits zijn er in deze schaal beschikbaar, waarvan heelveel P-D race trucks / assistentie trucks,
http://www.gaffe. ? (googgle anders ff), wellicht verkrijgbaar bij een bannerpatner van het forum? Zeker niet goedkoop, maar zeer gedetailleerd. Een lust voor het oog, zeker voor de verzamelaar van het P-D / rally gebeuren in schaal.
Zoals Andre, ben ik ook geïntereseerd in die zelfverbouwde trucks (in 1/50 schaal) van mede forum leden, ik kan niet wachten

als vrachtwagen liefhebber

.
Een 9 mnd geleden, is er voor een chauffeur, die altjd naar de Parijse markt rijdt (6x per week, maar) een nieuwe Scania R series aangekocht. Omdat deze combi, geen reklame trailer (met koeling) heeft, mocht de dagelijks bestuurder deze truck zelf äankleden naar believen", ik heb niet vaak zo'n mooie blinkende truck gezien.
Hij heeft zijn 1:1 nagemaakt in een 1:50 model, met alle details die erop of aan hangen. 2 weken geleden, ontving ik van hem een soortgelijk model exemplaar, voor onze showwand in een vergaderruimte. Zelf was ik zo blij als een klein kind, om zo'n mooi omgebouwd model te mogen ontvangen en in die show wand te plaatsen. Hij heeft zelf een collectie van ruim 1500 trucks in 1:50 waarvan een groot deel aangepast/verbouwd is aan zijn smaak.
De chauffeur is zeer blij, dat hij deze verbouwingen, op onze trekker heeft mogen doen, hij zal er nog geruime tijd mee rondrijden, tussen Amsterdam-Parijs-Amsterdam. Wellicht komt een van jullie deze combi tegen?
Ron