Silverarrow's collectie Update: Beeindiging hobby

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
AutoWolf
Schaal: 1:64

Re: Silverarrow's collectie Update: Drie 1:43 supercars

Bericht door AutoWolf »

Hèhè.. wat een mooie AA modellen zijn dit :o Zeer prettige aanwinsten :thump_up:
peugeot-gek
Schaal: 1:18

Bericht door peugeot-gek »

:drool: mooie aanwinsten,leuke foto's
Wat zijn oude wagens toch leuk.
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Mooie aanwisnten hoor en wat betreft de details op de CGT, die is ook in 1:18 vrij basic bij Autoart....
In 1:18 zou ik eigenlijk ook de Minichamps moeten kopen, en daar wat onderdelen van overzetten op de Autoart, dat zou super zijn in ieder geval!
Silverarrow
Schaal: 1:43

Bericht door Silverarrow »

Mr. Dj M. schreef:In 1:18 zou ik eigenlijk ook de Minichamps moeten kopen, en daar wat onderdelen van overzetten op de Autoart, dat zou super zijn in ieder geval!
Ook prijzig :) .

Inmiddels is er weer iets nieuws binnen, dit keer een wagen uit Maranello. Ik heb getwijfeld of ik de Enzo van Kyosho of Ixo zou kopen. De F40 LW van Kyosho viel me een beetje tegen qua naden, dus werd het uiteindelijk een Enzo van Ixo. Dit is m'n eerste Ixo en ze verdienen dikke credits, echt een mooi schaalmodel :worshippy: . De Enzo was trouwens de enige in het rijtje van de drie hypercars die destijds hun opwachting maakten die ik nog niet in mijn verzameling had. Ongeveer tegelijkertijd met de Enzo kwamen namelijk ook de SLR McLaren en de Carrera GT uit, die beiden de lat hoog legden qua performance. Uiteindelijk bleek de Enzo natuurlijk de absolute koning in hypercarland, hoewel merken als Pagani en Koenigsegg ook snel terrein begonnen te winnen. Heb deze wagen ooit eens in een flits voorbij zien rijden, het geluid is me daarna altijd bijgebleven :drool: .

De foto's:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

Silverarrow schreef: Heb deze wagen ooit eens in een flits voorbij zien rijden, het geluid is me daarna altijd bijgebleven :drool: .
Jij woont bij de achterhoek in de buurt hé? :mrgreen:
Dat was dan vast keukenzetter Bernard..

Kek dingetje hoor, ziet er erg goed uit :thump_up:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Re: Silverarrow's collectie Update: 1:43 Ferrari Enzo

Bericht door Ricardo »

Ziet er inderdaad prima uit :thump_up: Vind de 1:1 persoonlijk niet echt mooi. Ik zie toch liever de F40 om eerlijk te zijn. Desalniettemin hoort deze wagen wel thuis in jouw supercar collectie :worshippy:
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Zeker een strak modelletje :thump_up:
Maar ben net als Ricrdo niet echt een grote fan van de Enzo, tenminste in zijn standaard vorm. De speciale versies en sommige FXX'en vind ik wel erg gaaf :)
rpi

Bericht door rpi »

Model ziet er heel goed uit. Ixo maakt toch mooie modellen voor zeer nette prijzen. (Heb zelf een 550 24h van Le Mans met zeer veel details en mooie afwerking)

Het motordetail ziet er ook prima uit :thump_up:

@ Mercedes Fan, moet toch een flinke boterham te verdienen zijn met keukens zetten, als je er een Enzo van kunt rijden :shock:
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

rpi schreef:@ Mercedes Fan, moet toch een flinke boterham te verdienen zijn met keukens zetten, als je er een Enzo van kunt rijden :shock:
Bernard ten Brinke heet hij als ik me niet vergis, jong mannetje (nog geen 40)
Heeft een CL65 AMG, CLK DTM, Ferrari enzo, Porsche GT2 en noem het allemaal maar op..
Sjoerd Van Stokkum (http://www.petrolhead.nl) heeft namelijk wel eens auto's van hem getest, vandaar dat ik weet wie deze persoon is :mrgreen:

Sorry voor dit off topic berichtje Maurice ;)
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Gave aanwinst Pijltje :drool:
Ixo maakt inderdaad mooie modellen voor aantrekkelijke prijzen, heb er zelf ook een aantal van staan.
Afbeelding
Timo95

Bericht door Timo95 »

Mooie Enzo :worshippy:

Ziet er goed uit, knap gedaan van Ixo :thump_up:
Afbeelding Afbeelding
benzfreak

Bericht door benzfreak »

Mooi model,je foto's zijn ook goed gelukt. :thump_up:

benzfreak :cool:
Silverarrow

Bedankt voor de reacties :thump_up: .

Bernard ten Brinke is (ex-)eigenaar van Bribus, een producent van keukens, dus geen keukenzetter :wink: . Die Enzo zal inderdaad wel van hem geweest zijn, dat hij daarnaast nog zo'n collectie auto's had wist ik dan weer niet :drool: :worshippy: .
Afbeelding
Ferrarifan
Contacteer:

Bericht door Ferrarifan »

Mooie update met een zeer gaaf model :thump_up:
Silverarrow

Met de regenbuien viel er weinig te doen vandaag, dus heb tegen de verveling een 1/24 kit van een Porsche 911 Turbo gekocht. Ik verwachtte er niet te veel van (met mijn gebrek aan fijne motoriek en geduld :mrgreen: ), maar 't resultaat valt me niet tegen met de middelen die beschikbaar waren: de kit, een potje modelbouwlijm, wat schuurpapier en een spuitbus in de kleur gunmetal grey. Ben vooral erg blij dat de lak er zo strak op zit :dance: .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nadat ik de kit had gekocht kwam ik er pas achter dat je een stuk of twintig verschillende kleuren (oftewel dertig euro aan extra) verf nodig hebt om het model een beetje fatsoenlijke details mee te geven, dus hij is uiteindelijk wel heel (mat)grijs geworden. De decals die erbij zaten waren ook met geen mogelijkheid op 't model aan te brengen, ik vermoed dat dit meer te wijten valt aan de leeftijd van het bouwpakket (verpakking was helemaal vaal en verkleurd).
Afbeelding
Plaats reactie