Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Droes schreef:ok dat wordt dus weer een PS kopen voor 1 game
Dat probleem had ik ook, maar mijn Xbox360 besloot me daarbij te helpen door écht de geest te geven.
Dus sinds 2/3 weken heb ik nu ook een PS3 in huis staan en kan niet wachten op deze Gran Turismo
-Nieuwe wagens
-B-spec mode met een team
-Karting
-Bouwen van een racebaan
-Meer dan 70 unieke circuits
Klinkt allemaal super. daarvoor wil ik zeker een PS3 kopen. Zeker om een Ferrari 330P4 te besturen . LOVE THE CAR
Álleen de B-spec. Was die op GT4 al een lammeling die werkelijk beroerd reed. Als ik het zo lees krijg je nu een zeikerd die een eigen wil heeft. Dus echt meet opschieten doen we dan niet
Is het trouwens bekend of je nu wel een 24-uurs race kan saven zodat je die niet in 1 ruk hoeft te doen?
Ik heb net de Collectors Edition van GT5 besteld, voor de liefhebber, bij Bol.com komt die met een schaalmodel van een speciale 1:43 2009 Kyosho Nissan GT-R Spec V.
Rechtsonder, is de sleutelhanger
Het boek is volgens mij wel interessant en je kan kans maken op een racelicentie. of in ieder geval, de mogelijkheid daar toe
rsh_scuderia schreef:Rechtsonder, is de sleutelhanger
Het boek is volgens mij wel interessant en je kan kans maken op een racelicentie. of in ieder geval, de mogelijkheid daar toe
Zag ik wel zie m'n smilies maar
Komt ook een nog duurdere versie met zelfde boek en USB drive en een 1:43 SLS AMG. Deze versie is me al duur genoeg, SLS koop ik zo wel eens in een betere kleur,
Nu nog even 1,5 maand wachten op het spel waar ik al 2 jaar op wacht
Twee jaar pas?!
Er komt ook een versie met gelimiteerde auto' s die je dan ingame kan krijge. Die versie kost in de USA of America rond de $180,-
Inclusief de USB-dingetje met een filmpje er op.
Er komt ook een blauwe ( ) PS3 aan speciaal voor GT5.
Het lijkt wel de VAG onder de game franschises. Maximaal uitmelken van een dingetje, terwijl het allemaal hetzelfde is.
aan de andere kant, dit is wel betrouwbaar
Coole filmpjes GT5 heeft hoge verwachtingen voor mij en hoop echt dat ze die ook allemaal waarmaken
Ben echt wel eens benieuwd naar hun fameuze schademodel
Edit: Weet iemand of het mogelijk gaat zijn om de vrijgespeelde wagens uit Prologue over te zetten naar GT5 Ik dacht zoiets gelezen te hebben dat dit op de PSP wel zou gaan
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.