Niekleairs collectie, Ook 1:87 doet mee (Zie P15)
Re: Niekleairs collectie, Mitsubishi Grandis en meer, zie P1
Bij ons in de dealer zijn er ook veel kinderen die hun ouders proberen over te halen om een Espace te kopen, en ik help ze dan natuurlijk een beetje 

Re: Niekleairs collectie, Mitsubishi Grandis en meer, zie P1

Via de website waar ik af en toe een busje in 1:87 weghaal, werd ik geattendeerd op een stichting die houten modellen van vrachtwagens importeert uit Roemenië. Deze modellen worden door een kansarm gezin gemaakt, en met de verkoop verdienen zij hun brood. Goedkoop zijn ze niet, maar ik vond ze wel tof.

#1:18 7 - #1:43 6 - #1:87 6
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Re: Niekleairs collectie, Hout! (zie P14)
Dat ziet er dan wel heel indrukwekkend uit
Mooie drankhouder ook 

- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Zo dat is geweldig mooi gemaakt zeg 

Heel mooi allemaal.

- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Heel wat updates, die 360 Modena ziet er erg vet uit, en je 1:43 aanwinsten mogen er ook zijn (zou de Alfa niet weg doen!).
Die houten truck is echt super, knap gemaakt door die mensen
. Één kleine tip: die whisky zou ik niet zo op z'n kant laten liggen. Door het hoge alcoholpercentage schijnt de lijm in de kurk op te lossen in de drank en dat is over het algemeen niet zo bevorderlijk voor de smaak van de whisky
.
Die houten truck is echt super, knap gemaakt door die mensen

Bedankt voor die tip. Meestal heb ik whiskey uit flessen waar geen kurk in zit, maar bij deze weet ik het niet zeker, en volgens mij is tie inderdaad te lekker om door de kurk te laten bederven 

De fles Thé Bheagh is inmiddels vervangen voor een fles Jamesson (met metalen schroefdop).
Hier zijn de beloofde modelletjes in 1:18, het zijn wel allemaal bussen btw..
En de foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe digicam, waar ik het e.e.a. nog van moet uitvinden. De lichtomstandigheden waren ook niet echt ideaal om te fotograferen.

een simpel en goedkoop modelletje demobus van de Volvo 9700

Een MAN Lion's City op aardgas, deze bussen zie ik vrijwel dagelijks bij mijn werk langsrijden. (Sommige details kloppen niet, maar daar wordt nog aan gewerkt)

Een Mercedes Citaro van "Twents" er zijn maar iets van 300 - 350 van deze modellen gemaakt, lekker zeldzaam dus.

Een Hybride Solaris Urbino, van de BSAG Bremen.
Oh ja, ik koop in principe alleen een model van een bus als ik iets heb met de regio waar die rijdt. Vreemde eend in deze bijt is dan de Volvo 9700.
Hier zijn de beloofde modelletjes in 1:18, het zijn wel allemaal bussen btw..
En de foto's zijn gemaakt met mijn nieuwe digicam, waar ik het e.e.a. nog van moet uitvinden. De lichtomstandigheden waren ook niet echt ideaal om te fotograferen.

een simpel en goedkoop modelletje demobus van de Volvo 9700

Een MAN Lion's City op aardgas, deze bussen zie ik vrijwel dagelijks bij mijn werk langsrijden. (Sommige details kloppen niet, maar daar wordt nog aan gewerkt)

Een Mercedes Citaro van "Twents" er zijn maar iets van 300 - 350 van deze modellen gemaakt, lekker zeldzaam dus.

Een Hybride Solaris Urbino, van de BSAG Bremen.
Oh ja, ik koop in principe alleen een model van een bus als ik iets heb met de regio waar die rijdt. Vreemde eend in deze bijt is dan de Volvo 9700.

- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Je had de Thé Bheagh natuurlijk ook snel leeg kunnen drinken, dit is misschien een verstandiger oplossingNiekleair schreef:De fles Thé Bheagh is inmiddels vervangen voor een fles Jamesson (met metalen schroefdop).

Mooie bussen