See this pic and I think it will help to justify the model.

Toch nog twijfel, denk dat ik wissel voor de gele, daar staat de gele streep op het dashboard tenminste bij, ook zijn de donkere onderdelen beter zichtbaar. Van alle 6 de kleuren van AA Balboni zijn nu inmiddels de foto's beschikbaar , de groene is ook nog wel leuk....lambo schreef:Mooie aanwinst, ik heb hem in dezelfde kleur besteld en ik krijg er zo te zien geen spijt van
Personally I don't really like it with the yellow line, but at least we now know that one was built this way ... including the e-Gear transmission.Faultier schreef:http://img829.imageshack.us/img829/429/ ... inside.jpg
Ik heb net de oranje versie besteld, zo is ie ook in de perskit verschenen en daarom wil ik hem in het oranje hebben, het groen is in elk geval mijn eerste keuze voor de LP570-4 Superleggera (zo stond ie ook in Geneve en in de perskit) ... nu maar hopen dan AA die ook in 1/18 gaat maken binnenkort.lambo schreef:Toch nog twijfel, denk dat ik wissel voor de gele, daar staat de gele streep op het dashboard tenminste bij, ook zijn de donkere onderdelen beter zichtbaar. Van alle 6 de kleuren van AA Balboni zijn nu inmiddels de foto's beschikbaar , de groene is ook nog wel leuk....![]()
formidabel ... en hij heeft de foto van die Diablo Limo nog van mijn site gehaald ook
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet