1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !
Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest
Zoals al gezegd is het idd minder erg...

- SupercarFan
- Schaal: 1:18
Nou vind ik niet, vond het origineel mooier 

freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
- Jolly Club
Als we toch even met Ford bezig zijn:
Nieuwe C-Max:

Voorheen de enige MPV-achtige die het aankijken nog een beetje waard was... nu ten prooi gevallen aan Kinetic design, en verworden tot een busje a la Golf Plus. He-le-maal niks !!
Nieuwe Grand C-Max: (hoe krijg je die naam verzonnen
)

Je kruist een Zafira met een Picasso, en geeft hem een naam die verwijst naar een andere Grand Concurrent... Hoe was het ook alweer, niet naar concurrentie kijken maar uitgaan van eigen kracht?!
Speciaal voor Bieck komen de velgen van de ST nog eens terug, helaas met een nog lelijker auto d'r bovenop.
Nieuwe C-Max:

Voorheen de enige MPV-achtige die het aankijken nog een beetje waard was... nu ten prooi gevallen aan Kinetic design, en verworden tot een busje a la Golf Plus. He-le-maal niks !!

Nieuwe Grand C-Max: (hoe krijg je die naam verzonnen

Je kruist een Zafira met een Picasso, en geeft hem een naam die verwijst naar een andere Grand Concurrent... Hoe was het ook alweer, niet naar concurrentie kijken maar uitgaan van eigen kracht?!
Speciaal voor Bieck komen de velgen van de ST nog eens terug, helaas met een nog lelijker auto d'r bovenop.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ze zijn lekker bezig bij Ford
In het blauw wordt de ST er niet beter op helaas.

-
- Moderator
Allememagies, wat een hock!
Deel II in de saga; jammerdebammer dat Kinetic.
Voor de verandering zal ik mijzelf eens niet herhalen wat er lelijk aan is.
Deel II in de saga; jammerdebammer dat Kinetic.
Voor de verandering zal ik mijzelf eens niet herhalen wat er lelijk aan is.

Die velgen zouden het ook wel leuk doen onder mijn Fiesta...
Verder kan ik die nieuwe Focii niet echt waarderen.
Neusje van een Mondeo op een ontplofte Fiesta met achterlichten die me ook alweer ergens bekend vaan voorkomen alleen waarvan???
En dan die verlaagde Kuga...
Ook niet mijn ding.
Nee, Ford is even helemaal de weg kwijt.
Zullen ze zelf ook wel merken en dan wordt de hoofdontwerper weer weggepromoveerd naar Mercury ofzo...
Antonio.
Verder kan ik die nieuwe Focii niet echt waarderen.
Neusje van een Mondeo op een ontplofte Fiesta met achterlichten die me ook alweer ergens bekend vaan voorkomen alleen waarvan???
En dan die verlaagde Kuga...
Ook niet mijn ding.
Nee, Ford is even helemaal de weg kwijt.
Zullen ze zelf ook wel merken en dan wordt de hoofdontwerper weer weggepromoveerd naar Mercury ofzo...
Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Mijn MAF verzameltopic.
Ooit was er een tijd dat een Ford gewoon een Ford was.
Dat zag je in één oogopslag. Lang geleden alweer eigenlijk...

Dat zag je in één oogopslag. Lang geleden alweer eigenlijk...

- Jolly Club
In that case.. Leve Kinetic

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Even het woord Kinetisch opgezocht op Wordlingo.com:
Kinetisch art. is kunst die bewegende delen bevat of van motie voor zijn effect afhangt.[1] De bewegende delen worden over het algemeen aangedreven door wind, een motor of de waarnemer. Het term kinetische beeldhouwwerk verwijst naar een klasse van kunst die hoofdzakelijk van de recente jaren '50 door jaren '60 wordt gemaakt. De kinetische kunst werd eerst geregistreerd door sculptors Naum Gabo en Antoine Pevsner in hun Realist Manifest uitgegeven als deel van een manifest van constructivism in 1920 in Moskou. "Het Wiel van de fiets, „van 1913, langs Marcel Duchamp, schijnt de eerste kinetisch beeldhouwwerk.[2]
De Taunus bevat meerdere bewegende delen, wordt door een motor aangedreven en is in de jaren 60 ontworpen. Helemaal Kinetic dus!
Kinetisch art. is kunst die bewegende delen bevat of van motie voor zijn effect afhangt.[1] De bewegende delen worden over het algemeen aangedreven door wind, een motor of de waarnemer. Het term kinetische beeldhouwwerk verwijst naar een klasse van kunst die hoofdzakelijk van de recente jaren '50 door jaren '60 wordt gemaakt. De kinetische kunst werd eerst geregistreerd door sculptors Naum Gabo en Antoine Pevsner in hun Realist Manifest uitgegeven als deel van een manifest van constructivism in 1920 in Moskou. "Het Wiel van de fiets, „van 1913, langs Marcel Duchamp, schijnt de eerste kinetisch beeldhouwwerk.[2]
De Taunus bevat meerdere bewegende delen, wordt door een motor aangedreven en is in de jaren 60 ontworpen. Helemaal Kinetic dus!

-
- Moderator
Je toont het inderdaad aan Tripoux, Ford heeft weinig gehad met vormgeving. De eerste Focum was samen met de Puma wel een hoogtepunt. De Sierra was een unieke en vooruitstrevende auto en de Cossies zijn en blijven een heerlijkheid.
Maar er zijn veel dieptepunten geweest. Waaronder de Taunus, Scorpio en de Kinetic desein wagens.
Alleen ze sturen tegenwoordig zo verdomde goed
Maar er zijn veel dieptepunten geweest. Waaronder de Taunus, Scorpio en de Kinetic desein wagens.
Alleen ze sturen tegenwoordig zo verdomde goed

- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Is inderdaad ook het enigersh_scuderia schreef: Alleen ze sturen tegenwoordig zo verdomde goed

Toch was de Capri wel aangenaam fout.

- 1:18 24/7
Ik weet niet hoe de marketingmeneertjes het design in de VS noemen, maar ik vind dit toch een stuk beter te pruimen, lekker strak en stoer ipv speels en guitig met een paar chromosomen te veel...

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
- Ricardo
- Moderator
- Contacteer: