Bedankt voor de reacties
Ik was even bang dat het spuiten mislukt was want de verf begon te bobbelen en was niet overal gelijk, maar na een aantal keren schuren/herspuiten mag het resultaat (al zeg ik het zelf

) er wezen.
Bburago's zijn trouwens enorm makkelijk als het gaat om het verwijderen van lak. Had het model schuin in een emmer gezet en een scheutje thinner in de emmer gedaan. Doordat ik een deksel op de emmer had gedaan daalde de verdampte thinner neer op de rest van de auto en was deze na 3 uurtjes al compleet verfloos. Even met een oude theedoek en een tandenborstel de kieren nawerken, het model in een sopje met dubro of dreft laten staan en je kan het spuiten. Ik heb bij mijn 1:18 ombouwmodellen nog geen grondverf en/of primer gebruikt. Alleen heb ik bij de Bugatti en de Diablo er wel blanke lak overheen gedaan. Bij de TestaRoesta natuurlijk niet want matlak moet niet glimmen

Een tip voor het aanbrengen van details; Met een tandenstoker kan je heel makkelijk op kleine plekjes verf aanbrengen. Voorlopig komen er denk ik even geen verbouwingen meer van mijn kant want ik heb verder geen dubbele/beschadigde modellen. Misschien in de toekomst...