Maserati MC20 2/1/2023 (P.159)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Johan
Schaal: 1:43

Re: GioGio collectie: Nissan GT-R maar van welk merk ???

Bericht door Johan »

Dit is eigenlijk een keuze die niet te maken is.... :eh:
De Kyosho is erg mooi in zijn geheel maar de AutoArt wint het voor mij op details.
Ook zit de AA gewoon wat strakker in elkaar.
Ik heb de foto`s van hier op het forum (weet even niet zo snel van wie ze zijn, de rode en zwarte GT-R naast elkaar) vergeleken en daarnaast HR-foto`s van een 1:1 GT-R, gewoon alles naast elkaar en langdurig kijken.
:doh:

Kom ik toch weer tot de conclusie dat de AA net iets meer mijn ding is, strakker afgewerkt en het front zit beter in elkaar.
Ook komen de details beter overeen met de 1:1.

Gaat dus definitief de AA worden. (denk ik... :eh: )
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:lol: Deze discussie hebben we ooit in het verleden wel eens gehad over een BMW van AA en Kyosho. Ik denk dat jouw persoonlijke voorkeur de doorslag moet gaan geven :mrgreen:
hakushi

Bericht door hakushi »

hey,

als die van aa het voor je is moet je die halen, ze zijn beide mooi!!! erg mooi!!!

wel......
hier kost de kyosho geen drol meer:
***SPAM***
Laatst gewijzigd door Ricardo op za 18 sep 2010 15:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijdert vanwege SPAM
Johan

Bericht door Johan »

Ricardo schreef::lol: Deze discussie hebben we ooit in het verleden wel eens gehad over een BMW van AA en Kyosho. Ik denk dat jouw persoonlijke voorkeur de doorslag moet gaan geven :mrgreen:
Inderdaad, het is bij zulke keuzes net dat ene kleine ding dat de doorslag zal geven, in ons geval dus de AA omdat wij die net iets strakker in elkaar vinden zitten.
Met beiden zal je gewoon een prachtig model in huis halen maargoed, je moet ergens een keuze maken.

Overigens zal 1/43 de basis van onze collectie blijven met als aanvullen 1/18 van modellen die echt iets extra,s voor ons hebben.

@hakushi
Ik kon beide merken voor dezelfde prijs bemachtigen.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Johan

Re: GioGio collectie: Nissan GT-R 1/18

Bericht door Johan »

Vandaag is m,n eerste 1/18 model binnen gekomen.
Het gaat hier om een toch wel bijzondere wagen, de Nissan GT-R.

Nissan GT-R
De GT-R (ook wel R-35) is een model van het Japanse merk Nissan, een merk wat in principe niet bekend staat als een sportief merk hoewel ze toch regelmatig heerlijke modellen op de markt hebben gezet.
De GT-R is sinds 2007 op de markt en kan volgens velen wel eens de beste sportwagen ooit zijn, feit is in ieder geval dat ie zeer hoge prestaties weet te leveren bij een (relatief) heel lage prijs.
Persoonlijk vind ik het ook een bijzonder fraai model.

Nissan heeft de naam GT-R eerder gebruikt en wel voor de snellere versies van de Nissan Skyline, dit gebeurden bij het model van 1969 tot 1974 en vervolgens nog eens van 1989 tot 2002.
Nu is de naam Skyline vervallen en heet het model gewoon GT-R.

De GT-R is niet de snelste sportwagen op de markt maar wagens met vergelijkbare prestaties kosten stuk voor stuk een veelvoud van deze Nissan.
Motor is een V6 twinturbo van 3,8 liter, vermogen is 480 pk en hiermee heeft de wagen een topsnelheid van 310 km/u en een 0-100 in 3,5 seconden.
De GT-R is zeker niet de sterkste wagen in zijn klasse maar de Nissan weet zijn vermogen waarschijnlijk wel het meest effectief op de weg te krijgen, mede hierdoor is het een ware topper die vele sterkere wagens achter zich laat zodra het erop aan komt zoals op een circuit.
Dat ie zich bewezen heeft blijkt wel uit zijn prestaties op de welbekende Nordschleife van de Nürburgring, ook wel groene hel met zijn 21 km lengte.

Hier wist ie een dermate snelle tijd neer te zetten dat met name de concurrenten beweerden dat er meer vermogen onder de kap moest zitten als dat Nissan beweerde.

merk: Nissan
model: GT-R R35
schaal: 1/18
fabrikant: AutoArt
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Johan op ma 24 aug 2020 10:56, 4 keer totaal gewijzigd.
Johan

Re: GioGio collectie: Nissan GT-R

Bericht door Johan »

:)
Laatst gewijzigd door Johan op zo 02 aug 2020 19:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Prachtige buitenfoto's waarbij de kleur goed tot zijn recht komt :thump_up: Het model ziet er :drool: uit :worshippy:
Maarten Mercedes
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Wit op een GT-R :drool:
Geniaal dat hij sneller is dan de 2x zoveel kostende Porsche GT2 :worshippy:
Maarten
Afbeelding
Flickr
Johan

Bericht door Johan »

:)
Laatst gewijzigd door Johan op zo 02 aug 2020 19:06, 3 keer totaal gewijzigd.
Johan

Bericht door Johan »

Ricardo schreef:Prachtige buitenfoto's waarbij de kleur goed tot zijn recht komt :thump_up: Het model ziet er :drool: uit :worshippy:
Bevalt me inderdaad wel goed die buitenfoto`s, denk dat ik daar meer mee gaan doen in de toekomst al denk ik wel dat het met 1/18 beter gaat als met 1/43.
Maargoed, ik ga er zeker vaker mee aan de slag.
Jeffrey1985
Contacteer:

Bericht door Jeffrey1985 »

In het wit is die echt :thump_up: .

Hij zal wel veel ruimte in beslag nemen in de vitrine naast de 1/43?
Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 :idea:

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
Johan

Bericht door Johan »

Jeffrey1985 schreef:
Hij zal wel veel ruimte in beslag nemen in de vitrine naast de 1/43?
Het is niet de bedoeling dat ie in dezelfde vitrine gaat komen als de 1/43 modellen.
Hoe we het dan wel gaan doen weten we zelf ook nog niet eerlijk gezeg maar de 1/18 zullen wel een eigen plekje moeten gaan krijgen.
Het is in principe ook niet de bedoeling dat er een derde vitrine in de kamer gaat komen..... :(

Maargoed, zal allemaal best goed gaan komen. :D
Nick

Bericht door Nick »

Prachtige GT-R :thump_up:
Afbeelding
coolpappa04

Bericht door coolpappa04 »

mega coole gt-r ,en hele mooie foto's ook :drool: :drool:
ik heb deze ook in het zilver van kyosho die persoonlijk vind ik net iets beter afgewerkt is dan de AA versie toen ik ze allebei naast elkaar zag staan,maar niettemin erg mooi,en ook de v-spec die er aan gaat komen van autoart zier er geweldig uit :dance: :dance:
Afbeelding
Nelis

Bericht door Nelis »

Dat wit staat hem lekkerrrrr! :drool:
Plaats reactie