Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zo een vroege 205 heb je! nummertje 6... Ben jaloers op de persoon met nummertje 205
Je RCZ
Had hem in deze kleur ook nog nergens gezien, wist niet dat die er zo zou komen, dik hoor!!! Naast de DS3 voor mij wel de twee wannahaves van de laatste nieuwe Norevs
Mr. Dj M. schreef:Zo een vroege 205 heb je! nummertje 6... Ben jaloers op de persoon met nummertje 205
Je RCZ
Had hem in deze kleur ook nog nergens gezien, wist niet dat die er zo zou komen, dik hoor!!! Naast de DS3 voor mij wel de twee wannahaves van de laatste nieuwe Norevs
dank u,ja nr 6 één van de eerste.die rcz komt nog in twee andere kleuren uit ook
Zondag zal ik in het bezit zijn van de renault fuego,de renault 11 turbo en de alpine 106 van otto-models.
en de peugeot 907 op schaal 1/18 zal ook mijn verzameling verstreken.
En de peugeot 205 GTI bij otto-models is ook reeds besteld