Nou we doen maar weer een avondje posten dan!
Heb namelijk nog een boel foto's in de aanbieding en voor we bij de Otto's belanden eerst even deze nog. Een echte engelse klassieker, een vrij zeldzaam model en ook meestal niet echt goedkoop. Dit keer vond ik er eentje nieuw in doos op ebay en dat wit dat sloot perfect aan bij m'n 1:12 cabrio en de witte vlakken van de 1:18 Police uitvoering. Perfect, nou helaas niet. Met het opendoen van het linker achterdeurtje vond het bovenste scharniertje het namelijk wel genoeg geweest en
brak. Een kwestie van teveel verf rondom het draaipunt en een pinnetje dat net niet helemaal lekker stond denk ik. Ik deed de deur al voorzichtig open, maar erg ver kwam ik niet.....
Gelukkig er nog wat van kunnen maken en de deur is daarbij nog steeds werkend, maar wel contact op genomen met de verkoper. Resultaat: hij kwam met ik betaal je het volledige bedrag terug! Heb nu het model dus voor NOPPES
Anyways, blijft altijd lastig met scharniertjes als deze, dus of ik er nog een keer een nieuwe (in een andere kleur) naast zet, dat weet ik nog niet. Tevens zijn deze Minorren ook te vaak net niet helemaal perfect qau lak, wat komt door de wat minder nette plaatsing van de toch best mooi gedetailleerde onderdelen op de dan nog te zachte lak. Zo waren er op het "hout" ook wat plekjes helemaal niet meer gedekt en hebben we die dus maar even bijgewerkt. Ook hebben de houten delen nog een soort van brown wash gekregen, zodat het wat echter lijkt. Als laatste is ook de uitlaat aangepast, welke geen gat kende en niet helemaal mooi zilver was. Het aanpassen was ik voor het maken van de eerste foto's alleen nog wel vergeten
---- Morris Minor Traveler ----

Dan iets dat ik afgelopen vrijdag zag staan in Rotterdam bij Meijer en Blessing. Was er eigenlijk heen gegaan voor een 1:87 modelltje voor m'n pa en om even te kijken of ze de RCZ al hadden van Norev. Te duur is die daar wel, maar is altijd toch even leuk te zien hoe het model er nou in het echt uitziet.
Maar goed ik kwam deze tegen, een oude Sunstar (10? jaar) die er al wel enige tijd stond, maar nu stond die beter zichtbaar en zag ik pas dat dit eigenlijk een heel mooi afgewerkt model was! Ik moest toch ooit nog eens wat van die "foute" Amerikanen hebben en dankzij de volledig doorgetrokken exterieurkleur en de kleur van het motorblok onder de auto, komen we toch een heel eind denk ik
---- Ford Falcon Futura Sprint ----

Hierna de Otto's!