zo vandaag maar weer even verder gegaan met de clio.
gisteren het model al voor een eerste keer geschuurd en geplamuurd en vandaag voor een tweede keer:
op deze foto is hij nog niet voor een tweede keer geschuurd dus er zit nog een plakaatje plamuur op.
Na het schuren maar s begonnen met het verwijderen van de decals op de ramen met spiritus , is goed gelukt alleen geen rekening gehouden met de zwarte rand om de ruitjes

die zijn nu ook niet meer zo als het moet zijn , maar met een beetje verf o.id. ia dat ook weer te verhelpen.
daarna het model alvast in een eerste grondlaag gezet om te kijken of er nog oneffenheden op zitten:
Ik ben gelijk ook op een idee gekomen....... als deze klaar is ga ik er nog 1 ombouwen maar dan een hele witte uitvoering ervan maken , vind dat wit m goed staat
omdat ik hem zo exact mogelijk na wil maken op internet aan het speuren geweest of ik het originele lakkleurnummer van deze uitvoering kon achterhalen en jawel , heb nu ook het originele lakkleurnummer dus die kan ook besteld gaan worden.
verder nog een vraagje weet iemand hoe je bij dit model (solido) een verlaging kan uitvoeren?
Het origineel staat namenlijk een stuk lager op zn bandjes en wil dit het liefst ook bij het schaalmodel doen.
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!