Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
JP86 schreef:Jochen, nogmaals bedankt voor de 4 schitterende modellen. Ben er echt heel blij mee. Veel succes verder met je HF Integrale.
ik wou het nog even spannend houden iets anders dat ik van plan was en alles is in een stroomversnelling gegaan maar ik ben zéér tervreden een Intagrale met 51000km op de teller dat vind je maar zelden donderdag ga ik die ophalen
Laatst gewijzigd door jochen op za 25 sep 2010 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Je verkoopt je collectie om een rede, en dat is je droomauto kopen 1:1! Heel erg vet hoor Jochen
Bij mij zit het er volgens mij ook aan te komen, wil ik een 1:1 halen
Het blijven prachtige auto's die Delta's. Heb er zelf een paar jaar geleden een gehad (een knalrode ) maar dat was helaas niet voor lange duur.
Veel succes en rijplezier ermee, want rijplezier is bijna gegarandeerd in zo'n bommetje.