maar toch probeer ik af en toe nog wel eens een race'je te kijken

volledig mee eens,al wil ik toch ook een pluim geven aan Kubica die toch een verdienstelijke G.P reed.jonnoT schreef:Tja, een trieste race om naar te kijken. Leek meer een Demolition Derby![]()
Wie ramt wie van de baan.
Hamilton was natuurlijk weer opper stom.Hij kon op zo'n vingers aanvoelen dat Webber naast hem zou zitten en de lijn zou houden. Dat is dan de 2de domme actie in 2 GP's tijd en zal hem geheit de titel kosten
![]()
![]()
Een trap onder de kont bij Virgin. Stelletje amateurssecond rate stalletje dat denkt dat ze bij de herstart in de top rijden
Nee , sukkel je rijdt hinderlijk in de weg, maar Mark is je toch dankbaar omdat Hamilton uiteindelijk geen punten heeft gehaald
![]()
Hulde aan Heiki![]()
rustig om een brandblussertje vragen en zeer deskundig de brand blussen
Als we op de Marshall's hadden moeten wachten, was het een leuk vreugdevuurtje geworden.
Op dat moment rijden ze gewoon voor posities en ook al is het een verloren zaak, ik zie ze liever met hand en tand verdedigen dan dat ze zich als makke lammeren naar de slachtbank laten leiden. Maakt de race net wat interessanter en onvoorspelbaarder.jonnoT schreef:Een trap onder de kont bij Virgin. Stelletje amateurssecond rate stalletje dat denkt dat ze bij de herstart in de top rijden
Nee , sukkel je rijdt hinderlijk in de weg, maar Mark is je toch dankbaar omdat Hamilton uiteindelijk geen punten heeft gehaald
![]()