Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Goede Groenhoff-actie Arno
Ben je al lang aan de fietselaariij?
Dit weekend neem ik de fiets mee richting Limboland om de plaatselijke heuvels te bedwingen.
Het is voor mij meer hobby Richard. Heb eerst veel gemountainbiked (Trek 7000, alles Shimano XT afgemonteerd), maar toen daar de lol van over was heb ik me tot de racefietselarij gericht, met dit fietsje als gevolg. Heb deze nu 2,5 jaar ongeveer. Maar eigenlijk veels te weinig nog op gefietst, door tijdgebrek
Maarruhh, die limboheuvels: dat wordt toch zeker de cauberg, keuteberg, dodemansberg en het drielandenpunt op 1 dag, niet soms
Powersprint schreef:
Maarruhh, die limboheuvels: dat wordt toch zeker de cauberg, keuteberg, dodemansberg en het drielandenpunt op 1 dag, niet soms
Uiteraard En medio juni volgend jaar Limburgs mooiste. Grappige titel, ik wist niet dat mooi en Limboland in een zin paste, maar de marketinggoeroe van de plaatselijke VVV heeft het toch maar weer mooi voor elkaar gekregen.
Ik begreep trouwens ook dat Nieck106 voor de fietsenlaarij liefhebbers carbonvelgs in de aanbieding heeft. Van die mooie, met hoge carbonrand en geyle spaaksmotief. Ik ben benieuwd
rsh_scuderia schreef:Ik begreep trouwens ook dat Nieck106 voor de fietsenlaarij liefhebbers carbonvelgs in de aanbieding heeft. Van die mooie, met hoge carbonrand en geyle spaaksmotief. Ik ben benieuwd
Roep tegen die tijd maar eens dan zullen we eens kijken of we iets kunnen regelen.