Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zeker een mooi model en knappe aanwinst. Eindelijk een fabrikant die hem op 1:18 gemaakt heeft.
Alleen de brede wielen eronder is niet helemaal juist maar voordeel is dat je het niet echt kunt zien
zolang je de onderzijde niet bekijkt. Ik heb hem ook staan met startnummer 5 (de Le Mans-winnaar) erop.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Zeer bijzondere verschijning zekers in deze kleur.
Grtz Marc
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Dank heren
en dan nu "the one milion pound supercar" van Aston Martin , de ONE-77 V12 met een vermogen van om en bij 720pk zonder gadgets van compressoren ,turbo's met een top van 354km/h en accelleratie van 0-100km/h <3.5sec.Mondo Motors heeft er toch nog een mooi modelletje van gemaakt op 1/18 (al zit ik heimelijk te hunkeren naar een AA-uitvoering ),enkel een jammere zaak is dat de achterspoiler en het koffergedeelte niet openklapt , maar voor de rest best wel een mooi budgetmodel ..... and now the pics...
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
leuk om te zien alleen jammer dat ie van MM is maar blijkbaar is de kwaliteit niet zo slecht
mooi model
grts bram
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit