Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
bij deze web winkel bij onze zuiderburen is het ook goed zaken doen.
goede prijzen en zeer goed met de afhandeling en snelle verzending op maandag besteld en op vrijdag al in huis supper.
deze richard laat ook modellen maken bij ixo zie de ford sierra van droogmans in de belga uitvoering.
dit jaar komt hij met nog meer modellen een ford van tjoen en een bmw m3 e 30.
Ja met deze man is het prettig zaken doen en ook ik heb er al een paar keer wat gekocht en alles is netje's afgehandeld.
Hij heeft ook vaak aparte modellen of dingen die bij anderen niet meer te koop zijn.
Ik heb weer zaken gedaan met richard rademakers van rallying4belgium en die deed me na een paar leuke mail's over en weer een aanbod voor een paar aparte modellen die ik niet kon laten liggen.
ik heb dus al weer erg goed met hem zaken kunnen doen, en denk dat ik vanaf nu de nieuwe IXO modellen bij hem koop.
deze man heeft ook een behoorlijke collectie mclaren modellen staan dus voor niet rallyverzamelaars is er ook genoeg te koop.
ik koop veel modellen bij richard van rally4belgium en het is altijd prettig zaken doen met hem.
Maar ik kan er ook weer opkomen en de laatste nieuwe ixo atalya modellen staan online.