Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
alain_1978 schreef:Knappe aanwinsten, zeker die Peugeots waarvan de motorkap openkan!
Kan ik altijd van genieten als er iets open kan bij een 1:43 model
ja dat vind ik ook en de vitessen modellen zien er strak uit, dus als de prijs er naar is koop ik wel eens.(derze twee waren incl verzenden 25 euro)
Heerlijke update weer Ruud met dat heerlijke ford setje en de peugs!!!! goed gelukt weer
En nu kappen he tot dat de kast komt, anders krijg je ruzie thuis
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Smokey schreef:Heerlijke update weer Ruud met dat heerlijke ford setje en de peugs!!!! goed gelukt weer
En nu kappen he tot dat de kast komt, anders krijg je ruzie thuis
Greetz Richard
ja klopt ik heb effe pauze tot aan de kast, maar dat is niet erg want de kast word echt gaaf en geeft de verzameling net dat beetje extra.(maar dat zien jullie straks wel)
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
he mensen bedasnkt voor de leuke reactie's en met een beetje geluk heb ik een super deal gedaan met een ex verzamelaar van 206 wrc modellen in 1:43 maar dat is nog effe afwachten.
tom schreef:Prachtige modellen... ik ben benieuwd naar de kast!
mensen bedankt en tom ik ben ook erg benieuwd de tekening van de vitrinekast op maat,heb ik zelf gemaakt en de basis zit in elkaar heb ik gehoord dus nu de rest bestellen zij hij en dan..........
maar mooi en apart dat word hij.