En die foto's houden we te goed he hahaManuel schreef:Dus binnekort sta ik op Google Earth en kan iedereen zien hoe ik midden op de weg lig te foto's maken van een schaalmodel
Manuel - Google Earth Foto
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Holden HJ Monaro GTS - 1:18
Mooie auto zeg

Tja.. Ik kan er nu ook niet meer omheen he..Jaap schreef:En die foto's houden we te goed he hahaManuel schreef:Dus binnekort sta ik op Google Earth en kan iedereen zien hoe ik midden op de weg lig te foto's maken van een schaalmodel
- Bjorn
- Contacteer:
Ik zie je hebt ook de Hammer
!
Verder mooie modellen en mooie collectie
Verder mooie modellen en mooie collectie
1:18 Fast and Furious
heerlijke aanwinst en de kleur staat hem ook goed dat maakt toch sommige modelen net iets beter.
Re: Manuel: Bugatti 57 SC Atlantique
Ff weer een kleine update. De foto's die ik nog zou uploaden van de Bugatti.
Het is zo'n verzilverd model. Ik weet het merk niet.
Verder heb ik vandaag ook weer 2 nieuwe 1:18 modellen en wat ander spul binnengekregen, hier zal ik binnenkort ff foto's van maken.

Ook heb ik nog weer verschillende keren op Google Earth gekeken, maar ik sta er nog niet op.
Andere straten in mijn dorp sinds kort wel, dus het zal niet heel lang meer gaan duren. 
Het is zo'n verzilverd model. Ik weet het merk niet.
Verder heb ik vandaag ook weer 2 nieuwe 1:18 modellen en wat ander spul binnengekregen, hier zal ik binnenkort ff foto's van maken.

Ook heb ik nog weer verschillende keren op Google Earth gekeken, maar ik sta er nog niet op.
Mooi model, dat zilver heeft wel wat.
- FordMustangGT
mooi modelletje
bedoel je nieuwe 2 aanwinsten of wat anders
ik snap het ook nietManuel schreef: Het is zo'n verzilverd model. Ik weet het merk niet.
besteld via de autovsie? 
- Mr. Dj M.
Inderdaad, leuk dingetje en we kijken uit naar je screen shotGuidoken schreef:Atlas car serie denk ik
Ik weet het merk niet van dit model, welke fabrikant dit model geproduceerd heeft.Jiry97 schreef:mooi modelletjeik snap het ook nietManuel schreef: Het is zo'n verzilverd model. Ik weet het merk niet.
![]()
Nee, de Autoweek.v8-vette schreef:besteld via de autovsie?
- Bugatti Veyron
Re: Manuel: 2 nieuwe Ford's & ander spul.
Weer een updatert met veel foto's:
De Ford Fairlane Streetfighter 347SC van GMP. Heel mooi model, en natuurlijk ook heel gedetailleerd.

En een Ford Torino Talladega van Maisto. Iets minder gedetailleerd, maar aangezien ik dit 1 van de dikste auto's van Ford vindt, compenseert dat wel

En nog wat andere dingen: Een Chevy 572, Hemi 426 & 5-spoke wheels

De Ford Fairlane Streetfighter 347SC van GMP. Heel mooi model, en natuurlijk ook heel gedetailleerd.

En een Ford Torino Talladega van Maisto. Iets minder gedetailleerd, maar aangezien ik dit 1 van de dikste auto's van Ford vindt, compenseert dat wel

En nog wat andere dingen: Een Chevy 572, Hemi 426 & 5-spoke wheels