Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heren, allemaal weer bedankt voor de leuke en positieve reacties, klasse.
Tijd voor de volgende update.
Heb laatst voor mijn verjaardag een 1602 uit 1966 gekregen, wou dit model graag hebben omdat hij
het zelfde bouwjaar heeft als ik (1966). BMW heeft dit model in '66 uitgebracht als jubileumsmodel voor
het feit dat BMW 50 jaar bestond. Dus nu doet zich over 6 jaar het heugdelijke feit voor dat BMW 100 jaar
bestaat, en dat het model 1602 en ik precies de helft zijn, nl 50 jaar !!
Verders heb ik kort geleden nog 2 prachtige modellen overgenomen van Ricardo, (nogmaals dank hiervoor Ricardo)
Het is een BMW 2002 Baur cabrio in het blauw en een BMW 1800 TI/SA in het wit met een prachtig bicolor interrieur met kuipstoeltjes.
Vervolgens heb ik nog een zwarte BMW 502 cabrio en een zilvere BMW 850 csi gekocht met een mooi zwart dak.
Die laatste 2 zijn geen hoogstaande modellen maar gewoon leuk om erbij te hebben.
Zow, genoeg gel*lt, enjoy the pics;
Allereerst de BMW 1602 uit 1966
De BMW 2002 Baur cabrio
De BMW 1800 TI/SA
Alle oude meuk bij elkaar !!
De BMW 502 cabrio met V8
Hier samen met de 502 Limousine
De BMW 850 csi in het zilver met een zwart dak.
Samen met de gele 850 csi
Alle BMW 850's samen.
Grtz arc.
Laatst gewijzigd door Marc540i op za 18 dec 2010 22:39, 2 keer totaal gewijzigd.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Heb je een compleet museum opgekocht Ik vind de 850 ook altijd een mooie wagen om te zien De klassiekers zijn uiteraard ook niet te versmaden. Ben blij dat ze een goed plekje hebben gevonden