Topic voor games!
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Re: Topic voor games!
Voor als nog niet.
Bij het opstarten van de game werd er direct verbinding gezocht om de patch te installeren.
Maar als ik het wel heb Jolly, heb jij zo een oude Xbox, daar is überhaupt nog geen patch voor vrijgegeven.
Bij het opstarten van de game werd er direct verbinding gezocht om de patch te installeren.
Maar als ik het wel heb Jolly, heb jij zo een oude Xbox, daar is überhaupt nog geen patch voor vrijgegeven.
- Jolly Club
Dat is juist edoch, ik wilde mijzelf vast voorbereiden op het moment dat Microsoft in al haar wijsheid besluit betreffende patch goed te keuren.rsh_scuderia schreef: Maar als ik het wel heb Jolly, heb jij zo een oude Xbox, daar is überhaupt nog geen patch voor vrijgegeven.

De ironie wil dat ik tot gisteren niet wist van het bestaan van problemen in F1 2010, en gisteravond toevallig was aanbeland in het pittoreske Suzukums, alwaar ik na 13 ronden vast kwam te staan in de kiezelbak, en niet meer voor of achteruit kon.

Kortom: patch zou best welkom kunnen zijn, en dan bij voorkeur zonder de xbox met het interweb te verbinden.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
jemig wat zijn jullie snel,ik kan Harm-Jan maar niet bijbenen.Harm-Jan schreef:Haha, ja das een lastig tijd die je in de politiewagen hebt neergezet.FordMustangGT schreef:Of wie juist langzamer dan je is, zoals een ene Harmjan
Maar in de gewone wagen heb ik je net verslagen

Heb net eens gevraagd in game mania of ze al meer weten van GT5.
Zelf hebben ze bevestiging gekregen dat de game volledig af is en dat hij zeker nog deze maand in de winkel zal liggen.
Ik hoop dat ik ze mag geloven
Zelf hebben ze bevestiging gekregen dat de game volledig af is en dat hij zeker nog deze maand in de winkel zal liggen.

- Harm-Jan
- Beheerder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Hij zou inderdaad wel af zijn maar wachten op PS3 update 3.20 omdat deze patches heeft voor hacks die gevonden waren.Nick schreef:Heb net eens gevraagd in game mania of ze al meer weten van GT5.
Zonder die update moet het onmogelijk zijn GT5 te spelen, dus ik gok op update = paar dagen later GT5

- FordMustangGT
Kreeg vandaag nog dit mailtje van Bol.com over mijn bestelling:

Hoop eigenlijk dat ie dan ook pas uitkomt, aangezien ik gisteren NFS HP heb besteld dat 18 november uitkomtOnlangs heeft u bij ons de game ‘Gran Turismo 5 - Collector's Edition’ voor de PlayStation 3 besteld onder bestelnummer ***.
Fabrikant Sony heeft echter laten weten dat de release van dit artikel is uitgesteld. De game wordt nu op 21 december 2010 uitgebracht. U ontvangt uw bestelling op diezelfde dag.

- Jolly Club
Ik verdenk die smerige Petrov ervan dat ' ie gisteravond in Korea zijn 'mandatory pitstop' niet gemaakt heeft, welks mij 7 kostbare punten kostte in mijn jacht op WK-leider Webbert.
EN GEEN EEN STEWARD OF THE MEETING DIE ZIJN 'DESKUNDIGE' VINGERTJES ERAAN WILDE BRANDEN!

EN GEEN EEN STEWARD OF THE MEETING DIE ZIJN 'DESKUNDIGE' VINGERTJES ERAAN WILDE BRANDEN!

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
-
- Moderator
Dat krijg je als je niet aan de lijn wilt gaan met je Xbox.
Mijn versie op de PLaystation heeft hier onderhand geen last meer van.
Mijn versie op de PLaystation heeft hier onderhand geen last meer van.

Grappig bij Bart Smit werd mij vanmiddag nog verteld dat GT5 op 26 november verwacht wordtFabrikant Sony heeft echter laten weten dat de release van dit artikel is uitgesteld. De game wordt nu op 21 december 2010 uitgebracht.

Waarom heb ik dan versie 3.21 op de PS3 staan atmHarm-Jan schreef:Hij zou inderdaad wel af zijn maar wachten op PS3 update 3.20 omdat deze patches heeft voor hacks die gevonden waren.Nick schreef:Heb net eens gevraagd in game mania of ze al meer weten van GT5.
Zonder die update moet het onmogelijk zijn GT5 te spelen, dus ik gok op update = paar dagen later GT5

- Harm-Jan
- Beheerder
- Contacteer:
Sorry, moet een nieuwere zijn.Autofan schreef:Waarom heb ik dan versie 3.21 op de PS3 staan atm
http://www.insidegamer.nl/playstation3/ ... ht-af.html
Hij is af, op de dag van de oude release

- Harm-Jan
- Beheerder
- Contacteer:

http://www.autoblog.nl/image-gallery?fi ... vs_Pagani/
EA heeft reclame filmpje opgenomen in Italië