En zoals altijd was het weer erg gezellig en de koffie/thee stond weer klaar.
Ik ben erg blij dat deze winkel op 2 KM van mijn huis zit ben erg tevreden over Schuiten Miniaturen

thebulldog schreef:MAG IK FF WETEN WAAROM MIJN BERICHT IS AANGEPAST???
WAT WAS ER MIS MEE? HET GAAT TOCH OM DE SERVICE ENZ VAN DEZE WINKEL.
STUUR EVEN EEN BERICHTJE MET DE REDEN DAN WEET IK WAT ER VERKEERD WAS ENZ
ALVAST BEDANKT
Mocht het niet duidelijk zijn, stuur maar even een PBforumregels schreef: Reclame
Het is niet toegestaan om op welke manier dan ook reclame te maken voor een commerciële website en/of winkel o.i.d. zonder dit te overleggen met de beheerder. Alleen in het subforum Privé collecties mag je reclame maken voor je eigen niet commerciële modelauto gerelateerde website.
Links naar commerciële websites mag mits die geen modelauto's of gerelateerde artikelen verkopen.
Links naar een veiling mogen alleen geplaatst worden als dit bijdraagt aan een discussie. Het is niet toegestaan om links van je eigen veilingen op te nemen in een bericht.
Als er een model o.i.d. gevraagd wordt mag alleen naar de adressenlijst verwezen worden waar ook het assortiment van alle winkels in staat, je kunt natuurlijk ook gebruik maken van het PB systeem om iemand verder te helpen.
Zoals reeds vermeld. Je moet jezelf niet zo druk maken. Het leven is al druk genoegthebulldog schreef:Je hebt een PB
Erg krom dat de naam van de winkel die nu de michelin serie verkoopt wel mag en mijn post nietmaarja zijn jouw regels he
Ik ben er nu klaar mee.
PS ik weet wel dat je dit ook weer weg zal halen maarja laat wel zien hoe je ben....![]()