jiry97 f12berlinetta en aventador en meer

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jiry97
Schaal: 1:18

Re: help my

Bericht door Jiry97 »

stuur jullie eens een paar modellen als optie die ik misschien ga kopen voor mijn verjaardag :)
stuur me dan wel een privé bericht voor de prijs van het model :!: :!:
zet wel bij de foto de merk(maisto.autoart,burago,....)merk(pagini,ferrari,porsche,....)en de soort(zonda,enzo,carerra,.....)erbij

het hoeft niet perse tenzij je niks te doen hebt
Laatst gewijzigd door Jiry97 op di 02 nov 2010 20:32, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Jiry97 schreef:stuur jullie eens een paar modellen als optie die ik misschien ga kopen voor mijn verjaardag :)
stuur me dan wel een privé bericht voor de prijs van het model :!: :!:
zet wel bij de foto de merk(maisto.autoart,burago,....)merk(pagini,ferrari,porsche,....)en de soort(zonda,enzo,carerra,.....)
Misschien dat je een eigen mening moet vormen :mrgreen:
Jiry97

Bericht door Jiry97 »

ik doe dat wel
Afbeelding
SuperCars
Contacteer:

Bericht door SuperCars »

Normaal kijk ik zelf altijd op Marktplaats van wat ik wil..
Daar staat van alles op.
Gewoon een bepaalde prijs klasse zoeken :thump_up:
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Gewoon kopen wat je zelf mooi vind jochie :thump_up:
Afbeelding
porsche917KH

Bericht door porsche917KH »

Hey ,Gewoon je eigen voorkeur volgen ,natuurlijk ga je meerdere modellen mooi vinden , maar verzamel niet zomaar willekeurig probeer een lijn te krijgen in je verzameling , vb. supercars ,racing of gewoone straat modellen ,of blijf met 1 merk , anders snel plaats te kort en ook veel geld kwijt , nu ik ben jou niet dus hoe jij wil verzamelen das jou keuze :)
Jiry97

Bericht door Jiry97 »

he moet hier eens kijken
op deze website kan je auto's bestellen
http://www.toms.nl/
Laatst gewijzigd door Jiry97 op do 11 nov 2010 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

NO SHIT :!: :?:
Dat is erg gaaf man.
Afbeelding
MartinBond
Contacteer:

Bericht door MartinBond »

Bienevenue op 't forum!

Ik zou, als ik jou was, niet teveel vragen naar meningen van anderen hier, daar er Mensen tussen zitten die honderden Ferrari's hebben, honderden Police's, Opel, amerikaans 50's spul, zo'n beetje elk merk en/of type wordt hier wel gespaard door iemand :P. Ik zou zeggen. ontdek zelf je eigen stijl, je eigen favoriet. Daarnaast zou ik voor de Shelby gaan, deze past in de categorie Amerikaans, Ford, Mustang, en getunede auto's. Vrij brede keuze dus ;) Veel succes en plezier!
Afbeelding
Jiry97

Bericht door Jiry97 »

al vast een verlanglijstje gemaakt :D

Mondo Motors pagini zonda f 2009(komt zo wie zo)
Afbeelding
Mondo Motors mercedes benz sls amg
Afbeelding
motor max 2001 Ford Crown Victoria police car
Afbeelding
motor max saleen s7
Afbeelding
motor max 2007 Lamborghini Murcielago Roadster
maisto Lamborghini Murcielago Roadster *Playerz*, purple
Afbeelding
Bburago 2008 Fiat 500 Abarth
Afbeelding
welly 2005 Lincoln Navigator
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jiry97 op vr 03 dec 2010 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
hakushi

Bericht door hakushi »

bburago gtr ... niet kopen!!! die zijn slecht afgewerkt!
Jiry97

Bericht door Jiry97 »

O,dat gaat die van mijn lijst af.goed dat je het zegt :thump_up:
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

De Pagani is een goede keus, is een zeer net modelletje voor z'n geld en van een gave bak natuurlijk.
Als je echt aan het verzamelen bent, wil je trouwens altijd waar voor je geld en hoe meer interesse, des te meer je naar details gaat kijken. Als je dan echt van een bepaalde auto een model wilt, is het dan vaak goed om de best afgewerkte te nemen (uitzonderingen daar gelaten waarbij de handbouw versie in de honderden euro's loopt). Kan je niet teveel geld uitgeven en zitten er tussen de goedkoopere nu modellen die je echt graag wilt hebben en die er toch niet beter afgewerkt zijn, dan zijn dan vaak hele goede keuzes. Je model blijft dan vaak meer waard en ook gevoelsmatig, want je hebt dan niet het gevoel dat je iets mooiers had kunnen hebben als je langer gespaard had.
Nu is de Mondo Reventon een heel net model en heb je geen 80 euro over voor een Autoart zou ik zeker voor de Mondo gaan, die tenminste ook zijruiten heeft die bij de Bbuargo ontbreken. De Abarth 500 zou ik persoonlijk ook van Mondo nemen, al heeft de witte best wel erg last van kleurverschil tussen body en bumper. De Sls vind ik net wat minder van dit merk, al is de body strakker (met de mooiere naden) dan van de Maisto die zich in dezelfde prijsklasse bevind.
Van de Ford Crown is er ook een Autoart, inmiddels lastig te krijgen en dus ook duurder, maar als je het echt een leuk ding vind raad ik je aan naar de Autoart te zoeken.
De Saleen S7 is een dikke auto, maar de MotorMax raad ik af. Wel kan hier alles open, maar de Hotwheels is vele malen mooier afgewerkt en ziet er kwalitatief gewoon echt beter uit. Wel is het een ouder model dat redelijk lastig te vinden is.
De Murcielago van Maisto in Playerz uitvoering, tja zou het niet doen. Vroeg of laat ga je dit soort enorm foute dingen verafschuwen... Komt ook met name door de lelijke en veel te grote wielen.
De Welly Lincoln, dat is een leuk model. Dit type is niet door andere merken gemaakt en de afwerking is best oke. Wel mag zo''n ding toch echt niet meer dan 30 euro kosten.

Nou ik hoop dat je dit nog wat verder helpt :thump_up:
coolpappa04

Bericht door coolpappa04 »

Indien je voor kwaliteit wil gaan zou ik persoonlijk voor de audi R8 van kyosho gaan,is een heel mooi model voor een schappelijke prijs :worshippy:
ook kan je sommige autoart modellen al kopen voor de prijs van een burago of mondo,gewoon even rondkijken...
Ik heb de saleen S7 in glanzend bordeau van motormax en dit is toch wel een heel mooi model hoor (je moet maar eens gaan kijken op de eerste pagina van mijn verzameling ,daar staat hij tussen)
de sls zou ik zeker van minichamps geven,deze ziet er stukken beter uit dan de versie van mondo motors.
de fiat 500 is ook beter van mondo motor,maar dit is persoonlijke keuze.
veel succes bij het zoeken :thump_up:
Afbeelding
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

Je zou anders ook eens een bezoekje kunnen brengen aan de Namac beurs in Houten.
Daar is genoeg te koop in elke prijsklasse..... :wink:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Plaats reactie