wist je dat...

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Jaap
Schaal: 1:18
Contacteer:

Re: wist je dat...

Bericht door Jaap »

MartinBond schreef:Ik deze maand een lijstje bij aan het houden ben van het OV met daarin:

Aantal treinen genomen,
Aantal X vertraging,
Aantal X gecontrolleerd,

En dat het lijstje er tot nu toe zo uitziet:
Aantal treinen genomen 9
Aantal X vertraging 8
Aantal X gecontrolleerd 2
?

Ik me af vraag hoe dat komt, omdat er sinds 1839 al blaadjes op de rails vallen?
Wist je dat ik pas vertraging had omdat de sporen nat waren :doh: :mrgreen:
MartinBond
Contacteer:

Bericht door MartinBond »

Ik het niet kan begrijpen dat "den haag" het nog steeds vreemd vind dat mensen liever de auto pakken...? :doh:

Ik net tijdens de "sta op" -actie donateur ben geworden? :thump_up:
Ik hierbij ook iedereen op het forum wil oproepen om lid te worden voor 5 euro/maand!
Afbeelding
Blade
Banned

Bericht door Blade »

Kyoshofan schreef:wist je dat er binnekort een 5e scooter in de garage komt te staan :oops:
5e??? !!
meer uitleg plz
... ik morgen vrij ben
... ik vrijdag OOK vrij ben :dance:
groeten Jeroen
steel niet van de overheid want ze dulden geen concurrentie
Kyoshofan

Bericht door Kyoshofan »

Wist je dat ik over een half uur al in de les moet zitten.... :yawn:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Senneboy

Bericht door Senneboy »

... ik net een pictuning heb gezien van mn nieuwe velgen onder de peugeot
... het :dance: :dance: :dance: is :mrgreen:
Blade
Banned

Bericht door Blade »

... wij dat ook willen zien ?
groeten Jeroen
e30_324d

Bericht door e30_324d »

dit forum een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend forum is waar enkel snotneuzen een beetje het spul runnen en zich willen uitgeven/aanstellen alsof zij het warme hebben uitgevonden?

Ik kom online met één specifieke vraag, omdat ik graag van mijn collectie af wil en krijg meteen een paar verwijten naar m'n hoofd geslingerd;

1) dat ik niks aan het forum heb bijgedragen... so what, iedereen is toch welkom op een forum?!
2) dat niet iedereen 24u achter z'n pc zit en graag tijd doorbrengt met familie blablabla...
3) meteen mijn posting naar de prullenbak verplaatsen zonder dat ik mezelf deftig kan verdedigen?

wat een kinderachtige mentaliteit, typisch Hollands zeker?!

adieu lieve kindertjes
Blade
Banned

Bericht door Blade »

... je zo rap een ban zult hebben :angel:
groeten Jeroen
michel26

Bericht door michel26 »

e30_324d schreef:dit forum een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend forum is waar enkel snotneuzen een beetje het spul runnen en zich willen uitgeven/aanstellen alsof zij het warme hebben uitgevonden?

Ik kom online met één specifieke vraag, omdat ik graag van mijn collectie af wil en krijg meteen een paar verwijten naar m'n hoofd geslingerd;

1) dat ik niks aan het forum heb bijgedragen... so what, iedereen is toch welkom op een forum?!
2) dat niet iedereen 24u achter z'n pc zit en graag tijd doorbrengt met familie blablabla...
3) meteen mijn posting naar de prullenbak verplaatsen zonder dat ik mezelf deftig kan verdedigen?

adieu lieve kindertjes
Dagdag :doh:
Kyoshofan

Bericht door Kyoshofan »

Wist je dat E30_324D wel een punt heeft, gewoon met respect met elkaar omgaan is het minste wat we kunnen doen. Tuurlijk is iedereen welkom!
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
andre
Schaal: 1:50

Bericht door andre »

e30_324d schreef:dit forum een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend forum is waar enkel snotneuzen een beetje het spul runnen en zich willen uitgeven/aanstellen alsof zij het warme hebben uitgevonden?

adieu lieve kindertjes

Wist je dat...........Dit forum niet echt door snotneuzen gerund word, maar dat je er misschien zelf wel een bent
Wist je dat...........Iedereen inderdaad welkom is op dit forum , maar zich meestal even voorstelt
Wist je dat...........Je met de reactie hierboven jezelf afschildert als een klein kind
Wist je dat...........De regel met de familie geen l^lkoek is en dat wij wel een leven hebben buiten de PC
Wist je dat...........Je posting helemaal niet weg is met je vraag , maar dat je beter uit je doppen moet kijken.
Wist je dat...........Dat dit Forum inderdaad typisch Hollands is , want het eindigt op .NL (geen aanval op onze Belgische leden)
Wist je dat...........Ik mijn punt nu wel duidelijk heb gemaakt
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Blade
Banned

Bericht door Blade »

... je niet elke keer wist je dat moet typen
... .... genoeg is :mrgreen:
groeten Jeroen
freeroad
Contacteer:

Bericht door freeroad »

andre schreef:

adieu lieve kindertjes

Wist je dat...........Dit forum niet echt door snotneuzen gerund word, maar dat je er misschien zelf wel een bent
Wist je dat...........Iedereen inderdaad welkom is op dit forum , maar zich meestal even voorstelt
Wist je dat...........Je met de reactie hierboven jezelf afschildert als een klein kind
Wist je dat...........De regel met de familie geen l^lkoek is en dat wij wel een leven hebben buiten de PC
Wist je dat...........Je posting helemaal niet weg is met je vraag , maar dat je beter uit je doppen moet kijken.
Wist je dat...........Dat dit Forum inderdaad typisch Hollands is , want het eindigt op .NL (geen aanval op onze Belgische leden)
Wist je dat...........Ik mijn punt nu wel duidelijk heb gemaakt
lol maar ik zeg mwah!
Afbeelding
Nog volop in aanbouw, dé site over mijn modelauto's!
680 Pk op de Achterwielen!
andre

Bericht door andre »

Blade schreef:... je niet elke keer wist je dat moet typen
... .... genoeg is :mrgreen:
Ik hou niet van half werk :mrgreen:
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Blade schreef:... je zo rap een ban zult hebben :angel:
... iemand een rotweekend gaat hebben ? :lol:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Plaats reactie