wist je dat...
Re: wist je dat...
... ik me afvraag wie ?
groeten Jeroen
steel niet van de overheid want ze dulden geen concurrentie
- Jolly Club
... ik dat nog even een verrassing hou ?
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
..Ik nu ook nieuwsgierig wordt ?
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .
... iik nietvan veressingen houd so , BRING IT ON
groeten Jeroen
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
...geduld een schone zaak is?
Wisten jullie dat ik, na die 4 jaar op dit forum, me ook nog helemaal niet heb voorgesteld.
Wisten jullie dat, dat E30_324D niet kinderachtig bezig is, maar jullie op dit moment.
Wisten jullie dat ik verder met de punten van André eens ben?
Wisten jullie dat, dat E30_324D niet kinderachtig bezig is, maar jullie op dit moment.
Wisten jullie dat ik verder met de punten van André eens ben?
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- Jolly Club
... dat Kyoos helemaal op het verkeerde spoor zit ?Kyoshofan schreef:Wisten jullie dat, dat E30_324D niet kinderachtig bezig is, maar jullie op dit moment.
andre schreef:e30_324d schreef:dit forum een Kwalitatief Uitermate Teleurstellend forum is waar enkel snotneuzen een beetje het spul runnen en zich willen uitgeven/aanstellen alsof zij het warme hebben uitgevonden?
Ik kom online met één specifieke vraag, omdat ik graag van mijn collectie af wil en krijg meteen een paar verwijten naar m'n hoofd geslingerd;
1) dat ik niks aan het forum heb bijgedragen... so what, iedereen is toch welkom op een forum?!
2) dat niet iedereen 24u achter z'n pc zit en graag tijd doorbrengt met familie blablabla...
3) meteen mijn posting naar de prullenbak verplaatsen zonder dat ik mezelf deftig kan verdedigen?
wat een kinderachtige mentaliteit, typisch Hollands zeker?!
adieu lieve kindertjes
Wist je dat...........Dit forum niet echt door snotneuzen gerund word, maar dat je er misschien zelf wel een bent
Wist je dat...........Iedereen inderdaad welkom is op dit forum , maar zich meestal even voorstelt
Wist je dat...........Je met de reactie hierboven jezelf afschildert als een klein kind
Wist je dat...........De regel met de familie geen l^lkoek is en dat wij wel een leven hebben buiten de PC
Wist je dat...........Je posting helemaal niet weg is met je vraag , maar dat je beter uit je doppen moet kijken.
Wist je dat...........Dat dit Forum inderdaad typisch Hollands is , want het eindigt op .NL (geen aanval op onze Belgische leden)
Wist je dat...........Ik mijn punt nu wel duidelijk heb gemaakt
en wat is uw leeftijd dan wel, mijnheer?
kijk, ik ben al 20 jaar zeer actief op diverse fora (15 tal), nog nooit eerder problemen gehad in welke zin of vorm dan ook, ik kom mij hier aanmelden en het is meteen raak...
aan wie ligt dit dan? ligt dan de oorzaak aan mij of aan het bestuur?
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Als jij even goed kijkt zie je dat André 37 is. Maar hij is wel 137 jaar wijzer dan jou!
- Jolly Club
DAN JIJ is het xinix !freeroad schreef:Als jij even goed kijkt zie je dat André 37 is. Maar hij is wel 137 jaar wijzer dan jou!
weet je, whatever...
ik heb me niet geregistreerd om ruzie te maken of mensen uit te schelden maar wel voor het volgende:
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=19272
ik heb me niet geregistreerd om ruzie te maken of mensen uit te schelden maar wel voor het volgende:
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=37&t=19272
- Harm-Jan
- Beheerder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
.... .. ... we ook een .BE hebbenandre schreef:Wist je dat...........Dat dit Forum inderdaad typisch Hollands is , want het eindigt op .NL (geen aanval op onze Belgische leden)
er dan in de banner .nl staat
- Harm-Jan
- Beheerder
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
het dezelfde sites zijn alleen een ander adresmichel26 schreef:er dan in de banner .nl staat