Yurinator update 24/12/2006 (en nu even lange rust)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Prachtige aanwinsten :thump_up: :dance:
Afbeelding
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Hele mooie aanwinsten hoor, zeker die Subaru is van wereldklasse, in 1/18 en ook zeker in 1/1 :thump_up:
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Dank u, die Subura in 1/1 is zeker de moeite. Heb me er in Essen eens in verdiept en wat een kofferruimte heeft da autoke. Allemaal ten nadele van de beenruimte achteraan natuurlijk...maar wie denkt daar nu aan als je zo een achtervleugel op het kofferdeksel hebt steken :). MOest ik geld hebben, meteen kopen.
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Mooie nieuwe aanwinsten Yurinator! Dus die Subaru is er ondertussen ook al in Belgie zie ik! :wink:

Ook die BAR (mooie livery) en Williams (rare neus) zijn erg mooi!
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Mag gezien worden :worshippy:
boerke04

Bericht door boerke04 »

Dit zijn de betere updates :thump_up: Echt mooie modellen :drool:
Afbeelding
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Weer een update van mijnentwegen. Ik ging oorspronkelijk alleen maar voor de Minardi Pitstop set in 1/18...maar kwam nog thuis met dit...

Afbeelding
Afbeelding

En deze zijn van mijn broer, maar ik wilde ze jullie weer niet onthouden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

De zwarte en de rode samen...nu nog een gele misschien? :) :)
Afbeelding

Van de pitstopset heb ik nog geen foto's. Ik had hem helemaal uitgestald om hem dan terug op te bergen wegens gebrek aan plaats en tijd om een display te maken, maar bij het uitpakken viel het me op dat er bij 1 mannetje een stukje afgebroken was (lag gelukkiglijk in de doos). Ik had alles laten staan om later een foto te nemen (batterij van het toestel was leeg) maar bij het opnieuw bewonderen van de set bleek een ander mannentje ondertussen zijn handje te zijn verloren. Ik heb dus maar alles snel en zorgvuldig in de doosjes weer gestopt en ga na mijn vakantie de boel plakken...daarna volgen dus die foto's.
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

lekker stevig dan die set...of controleer jij van tevoren niet de modellen?? Die alonso is mooi, heb hem zelf ook uiteraard :worshippy:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:Dknap zeer knap ,je bent een man naar mijn hart ,doe zo voort.
http://www.ayrtonsennadasilva0.be
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Ziet er goed uit, en leuk dat je met wat meer thuis komt :D. Je broer heeft ook wel smaak :thump_up: , waarom is hij niet op het forum? :shifty:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Mooie update Yurinator, een gele ferrari erbij zou wel een mooie set opleveren :thump_up:
Afbeelding
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Mooie update Yurinator, vooral die twee Enzo's! Mooi op de gevoelige chip gezet ook trouwens! :thump_up:

Ik hoop dat je pitcrew die spontane lepra aanval snel te boven komt! :mrgreen:
Yurinator
Contacteer:

Bericht door Yurinator »

Het zijn toevallig 2 mannetjes uit hetzelfde doosje. Ik heb ze nochthans in de winkel nagekeken en mijn broer ook nog eens, maar blijkbaar hadden we over dat ene foutje heen gekeken. In de vorige winkel waar we gingen moest de verkoper altijd lachen want wij waren de enige klanten zie zo nauwkeurig hun modelletjes checkten op foutjes als wij...dit is dus echt heel vreemd. En dat handje dat snap ik helemaal niet. Jammer, maar het is te plakken (althans dat ga ik proberen).

Ik heb al vaak gezegd tegen mijn broer dat hij een keer hierop moet komen, kan hij zelf zijn modelletjes een keer laten zien, maar toch wilt hij niet...maar ik blijf het proberen hoor, ben er zeker van dat hij het hier ook leuk gaat vinden.
W-J

Bericht door W-J »

Mooie aanwinsten :thump_up:
En succes met het overhalen van je broer :mrgreen:
jelmer
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Mooie aanwinsten! Het lijkt wel of die 2 Enzo's verschillen van grote, maar dat is maar gezichtsbedrog denk ik! Ze zijn toch beide 1:18?

Haal je broer even over om lid van het forum te worden! :thump_up: Hij heeft erg erg leuke modellen tussen zitten!
Afbeelding
Plaats reactie