Hallo,
Nou daar ben ik dan en de kast staat en is met een paar modellen van boven en beneden uit de kasten gevuld en ik moet eerlijk zeggen het is echt super strak geworden.
De man achter
http://www.vitrinesopmaat.nl/ jan de nooijer was al vroeg in hier 8.00 uur stond hij op de stoep en kon het opbouwen van de kast beginnen en ik moet eerlijk zeggen jan is een nette en rustige kerel die het netje's afhandeld en de kast echt super heeft gemaakt en opgezet.
Nogmaals bedankt jan.
En toen Jan weg was om 10.30 kon het schoonmaken van de ruiten beginnen de spielgelwanden had Jan zelf al gedaan omdat je daar moeilijker bij kunt als de glasplaaten er in zitten.
Toen de kast klaar en schoon was kwam @smokey (richard) effe kijken en hebben we de kasten ingericht.
Ik persoonlijk ben er erg mee in me nopje's en zal morgen dan ook effe bij daglicht foto's maken van de glasplaaten die gevuld zijn.
Want er is ruimte in de kast voor ongeveer 350 1:43 modellen en omdat mijn verzameling niet groter is dan 395 modellen zijn ze verdeeld over twee kasten beneden en 3 Berthby kasten boven op de slaapkamer, dus de komen ........ jaren heb ik effe genoeg ruimte hiero.
De kast is 80 bij 55 cm en is 200 cm hoog en de achterwand en zijwand is een spiegel en dat geef net zo als bij de kast voor in de kamer een ruimtelijk effect.
Al met al was het effe spannend wat en hoe het zou worden maar na veel en goed overleg met jan is het een super strake kast geworden en meer dan het geld waard vind ik.
Nou nu genoeg geluld hier de eerste foto's.
Nou dat waren ze barst maar los wat vinden jullie er van!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!