Le Mans Models - Dakar Peugeot

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
W-J

Bericht door W-J »

Indrukwekkende groep Porsches :D
Vooral die met Ebbro erop vind ik erg mooi :thump_up:
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ziet er erg mooi uit, het is dat ik geen 1/43 spaar maar anders had ik meteen ook die porsches gekocht. Sommige komen in 1/18 uit en zullen dan ook plaats nemen in mijn vitrine :dance:
Afbeelding
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D zoals altijd modellen om u tegen te zeggen ,ik wordt nog groen van jaloesie :mrgreen: :mrgreen: :thump_up: :thump_up: :thump_up:
Bracer

Bericht door Bracer »

Machtige Porsches :worshippy: die met Ebbro erop vind ik ook het beste uitzien met die livery :thump_up: ook weer mooie foto's!
Afbeelding
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Bracer schreef:Machtige Porsches :worshippy: die met Ebbro erop vind ik ook het beste uitzien met die livery :thump_up: ook weer mooie foto's!

Vindt ik ook. Ebbro heeft hiermee een goed model geleverd. Ondertussen is deze ook al aardig gewild.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Lekker al die Porsches, krijg steeds meer zin in Le Mans.
Markopolo
Forumbestuur
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

:drool: :drool:

Maar waar is de zwarte Sally :?: :P
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Peter Parker schreef:Lekker al die Porsches, krijg steeds meer zin in Le Mans.

En die Porsches zijn op Le Mans veldvulling :mrgreen: Na de eerste 10 minuten kijken ze alleen nog maar in hun spiegels om de Audi's, Courage's en Dome's niet in de weg te rijden :angel:

Markopolo schreef:Maar waar is de zwarte Sally

Die heb ik nog niet, misschien koop ik 'm maar dan moet ik 'm wel voor een zacht prijsje kunnen scoren. De pink vond ik een stuk mooier. Helaas zit de "cars" sticker op mijn auto een beetje scheef :cry:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
droomautoos
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

model1op43 schreef:
Peter Parker schreef:Lekker al die Porsches, krijg steeds meer zin in Le Mans.

En die Porsches zijn op Le Mans veldvulling :mrgreen: Na de eerste 10 minuten kijken ze alleen nog maar in hun spiegels om de Audi's, Courage's en Dome's niet in de weg te rijden :angel:

Je kunt ook te ver gaan Mike :evil: Zonder Porsche zou Le Mans niet zijn wat het is :mrgreen:

Maar weer super mooie modellen, om jaloers op te zijn :drool:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik kan mij geen le mans voorstellen zonder porsche's .die horen nu eenmaal bij le mans toch. :D
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

117ayrton schreef::D ik kan mij geen le mans voorstellen zonder porsche's .die horen nu eenmaal bij le mans toch. :D

Julie hebben gelijk, ik ben ook blij dat die machtige 911's meedoen, maar ik bedoel aan te geven dat ze gewoon 30 seconden per rondje inleveren op de prototypes. En dan moet je toch goed opletten, vooral in de spiegels.

Moet je eens kijken hoeveel 911's ik in mijn verzameling heb, zoveel dat ik aparte pagina's heb moeten maken voor de oude carrera's, de 935's, de GT3's, GT2's en GT1,s. Dat doe je alleen als je ze wel leuk vind hoor .. :mrgreen:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D en of dat wij dat leuk vinden :mrgreen: alleen mijn geldbeugel vind dat niet leuk want het zet mij ook aan om te kopen :mrgreen:
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

117ayrton schreef::D ik kan mij geen le mans voorstellen zonder porsche's .die horen nu eenmaal bij le mans toch. :D

En daarbij niet te vergeten dat Porsche sinds 1970 maar liefst 16 keer LeMans gewonnen heeft. :thump_up:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Matt Modelautos schreef:

En daarbij niet te vergeten dat Porsche sinds 1970 maar liefst 16 keer LeMans gewonnen heeft. :thump_up:
:mrgreen: inderdaad en ik heb ze allemaal die 16 winnaars :mrgreen:
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

117ayrton schreef:
Matt Modelautos schreef:

:mrgreen: inderdaad en ik heb ze allemaal die 16 winnaars :mrgreen:

En mocht je nog niet alle LeMans winnaars hebben,....IXO gaat de complete serie uitbrengen. :dance:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Plaats reactie