Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Als de kasten je toch niks hebben gekost zeker een goed idee, al maak je minder efficiënt gebruik van de inhoud van de kast.
Stof is echter een te bekend probleem dat je daar best iets voor wilt opgeven.
is prachtig en die vitrineboxen zijn idd heel knap en bovendien beste oplossing voor stof, jammer genoeg heb ik er plaats niet voor (180 tal 1:18 op mijn slaapkamer daarvoor blijven mijn Ikea Billy's nog beste), de tijd dat ik ze in huiskamer kan stallen in dergelijke boxen komt nog
heerlijke collectie en de 911 gt2 is een top wagen.
en stof is de grootste tegenstander van een verzamelaar en ik persoonlijk heb elke kast stofdicht dus schoonmaken blijft hier beperkt tot 2 keer in het jaar.
Vandaag weer 2 nieuwe modellen, de AutoArt Nissan R390 test car en de Honda NSX, beide fantastische modellen, foto's zijn niet helemaal geweldig, vooral van de NSX, dus daar moeten jullie maar doorheen proberen te kijken.