Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wauw! Wat gaaf. Heb je die foto's ook nog in een hogere resolutie? Ik zit echt te achter m'n beeldscherm. Vind dat je de modellen en foto's heel mooi bij elkaar gezet hebt.
Die Alonso helmen zijn schitterend Rob en de foto's van je verzameling zijn echt om te watertanden. Helemaal links op de foto met de Albers collectie staat het "herkenningspunt"
Mooie verzameling hoor, ik dacht dat het kleine helmpjes waren, maar het zijn de grote versies. Wauw. Ik zie dat er ook wat brokstukjes liggen tussen de modellen, zijn die dan ook van Albers?
ik heb de hoofddelen van mn site (Alonso, Albers en Verstappen) wat scroll vriendelijker proberen te maken door links bovenin het venster te plaatsen. Commentaar is welkom...
Mooie strakke site heb je! Goede foto's ook. En ik heb zelfs geleerd dat Alonso ooit in een Jaguar reed, dat wist ik niet eens. Ik mis wel de grote overzichtsfoto's die je in dit topic gepost hebt op jou site, of heeft dat een reden?