Wat een OVERWELDIGENDE verzameling heb jij.

Daar kun je naar blijven kijken,

Je opstelling in de virtines is ook klasse.

Grtz Marc.
rudie20vt schreef:dankjewel en vandaag in essen geweest en daar heb ik 4 mooie modellen weten te scoren.
ja het was wel effe een terugreis man, man wat een rot weer niet harder kunnen rijden dan 100 dus redelijk lang overgedaan.FBHengelo schreef: nog gegleden op de a31 dan?
groeten floris
ja ik wist dat je er was maar heb je niet zien lopen helaas, nog mooie modellen gescoord.Bondracer schreef:Inderdaad Rudie , we moeten elkaar gisteren mislopen zijn daar in Essen , was er ook met forumlid Coolpappa04 en was indedaad een mooiere beurs dan vorige jaren ....en zo te zien heb jij ook weer mooie dingen gescoord daar .Knap rallygeweld Rudie![]()
oke je hebt je ingehouden en dan nog 7 modellen niet verkeert toch.hakushi schreef:hey, ik was gisteren ook met forumlid marco71 op de beurs.
heb me ook moeten inhouden bij modellissimo... toch met 7 1:18's naar huis....
wat vond je het tofste?
Ik de stand van MB met al die prototypes en de hal met de Alfa Romeo tribute.
OH en ik kan leven op currywurst en cola, blijkt!!!
nou mijn spiegelreflex camera is kapot en ik had me pocket camera bij me en moie foto's op de beurs maak je daar niet mee helaas dus geen plaatje's van mooie vrouwen.Ricardo schreef:Leuke aanwinsten, maar waar zijn de foto's van het vrouwelijk schoon