Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Welkom op ons forum Wil je svp het formaat van je foto's aanpassen, anders duurt het uren voordat de mensen kunnen genieten van je mooie Spyker collectie.
Formaat van foto's
Plaats geen foto's of plaatjes die groter zijn dan 800 bij 600 pixels.
Foto´s aangepast excusses voor het te grote formaat in eerste instantie.
Tevens ben ik in het bezit van de F1 transporter van Spyker uit 2007 maar foto´s hiervan zullen binnenkort volgen.
Ook heb ik net mijn nieuwe site online gebracht, moeten hier en daar nog wat dingen aangepast worden maar voor wie alvast wil kijken : http://www.rinkemadm.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoop de collectie binnenkort te kunnen uitbreiden met o.a. de C8 Alerion / C8 Alerion Spyder en de C12 Zagato
Helaas zijn er altijd een paar modellen die niet in de winkel te krijgen zijn (Nooit Uitgegeven) dus als er nog meester ombouwers zijn die een projectje willen doen??? Let me know ik heb er een paar voor je!!! Van vrij simpel tot moeilijk!