Voordat de Luxgen aan de beurt is, wil ik jullie eerst nog even een echte shoot van de in Essen gekochte LandRover geven.
Zeker met het lichte interieur is het model ook van binnen bijzonder netjes en oogt daardoor toch altijd net even wat beter, dan het zwarte ongespoten plastic van Autoart. In het interieur verder geen aanpassingen gedaan, maar naast de buitenkant nog wel onder de motorkap wat gewijzigd.
Die heeft nu een zichtbaar LandRover logo op de motor en op de airbox een foto-ets rooster in het midden, daarnaast express geen etsen maar wel met verf de boel verfraaid. Vond dit de mooiste diepte en detail geven, vandaar.
Van buiten noemen we nog even de extra lampen en de "striping" die eigenlijk die naam niet mag hebben. Verder de wielbouten zwart geverft voor een iets beter passende en stoerdere look en kentkens geplakt. De kentekens verbeter ik nog wel een keer, want ze zijn gewoon niet altijd even goed zichtbaar. Subtiele wijziggingen, maar ze maken de auto toch een stuk meer de merknaam waardig. Eigenlijk zou ik de nu missende naam (van foto-ets letters) op het front, graag in mat zwart willen
---- Land Rover Dicovery 3 ----

En toen kwam ik dit afgelopen week en gisteren tegen, de eigenaar hebt mijn modelletje na-geaapt
(Naja, een beetje dan. Dit was de eerste plek waarop ik de lichten wilde zetten, maar deze exemplaren kwamen daar niet mooi uit en zijn ze omlaag gegaan.)