favoriet voor mij zijn de beide Focus modellen

nou nee hoor ik ga het bij de namac beurzen houden en als er rallymodellen te koop zijn bij rally's en op andere autobeurzen.borbase schreef:he rudie niet te snel anders is je kast zo vol![]()
ja vind ik ook en het is niet altijd goedkoper maar als je goed kijk op beurzen en een beetje handelt dan kom je er vaak aan modellen voor redelijke prijzen he.the_stig schreef:Weer goed bezig geweest in Houten.
Ik zou hetzelfde doen als de modellen daar veel goekoper zijn dan op het internet.
ja dat vind ik ook de twee focussen zijn echt een aanwinst en zo zie je maar weer geduld is een schone zaak en scheeld je redelijk wat geld zo af en toemanowar schreef:schitterende update van al dat rally geweld![]()
![]()
favoriet voor mij zijn de beide Focus modellen
Helemaal mee eensRicardo schreef:Alsnog een leuke afsluiter van het jaarHet groepsfototje is smullen
He Ferry,squadraminiatura schreef:Da's toch nog een lekkere afsluiter van het jaar RudieKerstmannen zijn niet te vertrouwen
![]()
![]()
Nog eens even teruggekeken in je topic, en wat heb je een fantastische verzameling rallywagens![]()
.
Ik zie je in 2011 wellicht wel weer een keer op de beurs.
Groeten,
Ferry