Bad Boys

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
WoutjeW

Bad Boys

Bericht door WoutjeW »

In de film Bad Boys is er aan het eind van de film een achtervolgingsscene tussen de good guy's 8) (and girl) in de Porsche (3 mensen in een Porsche :shock:) en de bad guy :twisted: in een ....... En dat is juist hetgene dat ik wil weten. Mijn (parate) kennis van auto's is niet zo groot, maar wat voor auto is dat eigenlijk? Weet iemand dat?
CARROS

Re: Bad Boys

Bericht door CARROS »

WoutjeW schreef:In de film Bad Boys is er aan het eind van de film een achtervolgingsscene tussen de good guy's 8) (and girl) in de Porsche (3 mensen in een Porsche :shock:) en de bad guy :twisted: in een ....... En dat is juist hetgene dat ik wil weten. Mijn (parate) kennis van auto's is niet zo groot, maar wat voor auto is dat eigenlijk? Weet iemand dat?

Volgens mij een 911 (993) Turbo in het zwart!!! :thump_up:
Ik wil daar wel een model van maar de Minichamps versie is zeldzaam en duur!!! :P
Afbeelding
WoutjeW

Bericht door WoutjeW »

Die Porsche die interesseert me niet, ik wil die andere wagen weten
Timo911
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

De Porsche waar will smith enzo in zitte is de Porsche 964 Turbo van 1992,
dus niet de 911(993) turbo, andere lichten , andere spoiler, kortom andere auto :P deze wil ik echt zo graag hebben op 1/18 maar is nog nooit uitgebracht, op 1/43 wel..

De andere is de Shelby 427 cobra denk ik.
sewgolam

Bericht door sewgolam »

Degene die crasht is volgens mij de Shelby Cobra.

Edit : Timo is me net voor :D .
Laatst gewijzigd door sewgolam op vr 18 feb 2005 15:48, 1 keer totaal gewijzigd.
CARROS

Bericht door CARROS »

Timo911 schreef:De Porsche waar will smith enzo in zitte is de Porsche 964 Turbo van 1992,
dus niet de 911(993) turbo, andere lichten , andere spoiler, kortom andere auto :P deze wil ik echt zo graag hebben op 1/18 maar is nog nooit uitgebracht, op 1/43 wel..

De andere is de Shelby 427 cobra denk ik.

Whoops sorry hoor!!!
Die andere auto is inderdaad een cobra (blauw met witte strepen toch???).
Afbeelding
WoutjeW

Bericht door WoutjeW »

Ja da is ie. Thanks
Plaats reactie