Rallyclio 1:43

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
antoine
Schaal: 1:43

Rallyclio 1:43

Bericht door antoine »

Omdat ik me verveelde ben ik maar begonnen met een nieuw projekt(je).

De Onderdelen tot nu toe gebruikt:

Type auto: Renault clio williams 1:43
Merk: Solido

Voor het interieur en de wielen:

Type: Peugeot 206 WRC 1:43

Eerst ben ik begonnen met het demonteren van de Peugeot. Ik heb alles eraf gehaald wat ik kon gebruiken en de rest heb ik weg gelegd. Wat ik ga gebruiken zijn: Het interieur, rolkooi, wielen, achterschermen (binnen) incl een stukje vloerplaat en de airscope.

Nadat ik alles gedemonteerd heb ben ik gaan passen en delen passend gaan maken. Ik ben nu zover dat ik de body in de primer heb staan. Het interieur is klaar en passen en de bodem is aangepast en is nu aan het drogen.

Voor een indruk heb ik een aantal foto's gemaakt van toen ik alles in elkaar gezet had.
Zie hier de foto's, nog ex de airscope .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Waarschijnlijk morgen weer een update.
ronald-clio

Re: Rallyclio 1:43

Bericht door ronald-clio »

Dat ziet er erg netjes uit !

zeker omdat het 1:43 is ik zou daar het geduld niet voor hebben denk maar een mooie clio geworden :thump_up:
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
antoine

Bericht door antoine »

Het dashboard. Erg moeilijk om daar een duidelijke foto van te maken. De vierkante lijnen van de clio zijn vervangen door 2 half ronde gedeeltes. De ene als das voor de piloot, de andere voor de tripmaster ed.
Afbeelding

De bodem van de solido Clio, voorzien van binnenschermen, verhoogde bodem achter en reserve wiel
Afbeelding

Bodem en u voorzien van rolkooi en stoelen
Afbeelding
antoine

Bericht door antoine »

Hij is eindelijk 'af'. Ik ben best tevreden, maar het kan nog steeds veeeel beter.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het dashboard
Afbeelding

Zo op naar de volgende :D
Plaats reactie