Iceman-Kimi Collection
-
Re: Iceman-Kimi Collection *Update, Kyosho F40 Lightweight*
Van die foto, dat weet ik, heb ik geprobeert, allerlei verschillende settings op mijn camera, maar zonder flits krijgt hij hem niet scherp gestelt 

Re: Iceman-Kimi Collection *Update, Kyosho F40 Lightweight*
Blijft een van de mooiste die F40! 

-
Re: Iceman-Kimi Collection *Update, Kyosho F40 P10, AA 959 P
die 959 van AA is zo mooi in het wit
maar ik heb de indruk dat die velgen witter zijn dan de lak van de auto, klopt dat of lijk dat op de foto's maar zo?

Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Prachtig deze 959
deze Porsche is zo vaak vergeleken met de F40 en nooit kwam er een echte winnaar uit de bus.
Deze Porsche en de F40 is een prachtig setje naast elkaar
Montezemolo

Deze Porsche en de F40 is een prachtig setje naast elkaar

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
Ook deze mag er zijn natuurlijk, zeker in het wit! 

- Mr. Dj M.
Toppie zeg, staat hem ook zeker niet verkeerd dat wit.
Het zilver op de 959 wat er toch vele kiezen, vind ik echt te saai op dit model. Zelf koos ik een aantal jaar terug voor een zwarte Motorbox, waarin dat mooie paarsige interieur ook lekker tot z'n recht komt. Blijft een mooie auto de 959
Het zilver op de 959 wat er toch vele kiezen, vind ik echt te saai op dit model. Zelf koos ik een aantal jaar terug voor een zwarte Motorbox, waarin dat mooie paarsige interieur ook lekker tot z'n recht komt. Blijft een mooie auto de 959

-
Er is één goede reden waarom je eigenlijk bij de zilveren AA 959 uit de buurt moet blijven, hij heeft een fout dat er geen zwarte sticker op die grote achterlampen zit. Dat is opgelost met de rode en witte versie (het kan zijn dat er later nog zilveren 959's uit zijn gekomen waar de fout is gecorrigeert).Mr. Dj M. schreef:Toppie zeg, staat hem ook zeker niet verkeerd dat wit.
Bedankt NelisNelis schreef:Ook deze mag er zijn natuurlijk, zeker in het wit!

Helemaal mee eens, dat is dus ook de reden dat ik ze allebei op hetzelfde moment heb besteltMontezemolo schreef:Prachtig deze 959![]()
![]()
deze Porsche is zo vaak vergeleken met de F40 en nooit kwam er een echte winnaar uit de bus.
Deze Porsche en de F40 is een prachtig setje naast elkaar![]()
Montezemolo

Geen idee, met het blote oog zie ik het zo niet, dus als er al een verschil is zou het heel minimaal zijn.bugatti schreef:die 959 van AA is zo mooi in het witmaar ik heb de indruk dat die velgen witter zijn dan de lak van de auto, klopt dat of lijk dat op de foto's maar zo?
ik moet zeggen in het wit is hij super
zelf heb ik hem in het zilver gehad maar heb hem na 1 week al ingeruild

-
Door de fout bij de achterlichten of vond je zilver gewoon niks?marco71 schreef:ik moet zeggen in het wit is hij super![]()
- Mr. Dj M.
Klopt, het gemis van de zwarte rand is helaas ook echt te opvallend op het zilvere model. Met wat verf kan je het wel op lossen, maar je kan er niet echt heel makkelijk bij. Gelukkig is dat bij de 944 beter te doen, want die hebben ze ook geen zwarte bandjes gegeven op en rond de achterlichteniceman-kimi schreef:Er is één goede reden waarom je eigenlijk bij de zilveren AA 959 uit de buurt moet blijven, hij heeft een fout dat er geen zwarte sticker op die grote achterlampen zit. Dat is opgelost met de rode en witte versie (het kan zijn dat er later nog zilveren 959's uit zijn gekomen waar de fout is gecorrigeert).Mr. Dj M. schreef:Toppie zeg, staat hem ook zeker niet verkeerd dat wit.