rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.
Re: rudie20vt, E-bay en bieden. `leuk verhaal`
ik denk dat hij eerst de cirkelzaag er in zet en dan ze met mach3 in een doos gooit om naar je te verzenden lol
nee,
ik hoop dat je er een leuke koop aan hebt!!!
nee,
ik hoop dat je er een leuke koop aan hebt!!!
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Mooi verhaal. Wel zwak dat hij zo gaat reageren. Dat is het risico dat hij genomen heeft, had hij maar toe moeten happen op uw eerste bod.
Goede zaken gedaan!
Goede zaken gedaan!

he modelautogekken,
ja ik ben het met de meesetn eens erg de reactie van hem maar het klopt ook wat @markololo tikte hier ik heb het nog steeds niet binnen en het is nu toch al 10 dagen geleden dat ik hem betaalde.
maar de feedback is wel goed die ik gekregen heb
Mvg, Rudie
ja ik ben het met de meesetn eens erg de reactie van hem maar het klopt ook wat @markololo tikte hier ik heb het nog steeds niet binnen en het is nu toch al 10 dagen geleden dat ik hem betaalde.
maar de feedback is wel goed die ik gekregen heb
Dus maar effe afwachten wat het wordt heb hem een mail gestuurd.Thank you for an easy, pleasant transaction. Excellent buyer
Mvg, Rudie
- Silverarrow
- Schaal: 1:43
Zou ik me er niet druk om maken, als je hem rond nieuw jaar betaald hebt, zal 't wel iets langer duren voordat hij het op stuurt en 2 weken verzendtijd is volgens mij niet heel vreemd als 't vanuit Engeland moet komen. Als je met paypal betaald hebt kun je trouwens 45 dagen wachten, mocht het dan nog niet binnen zijn, dien je gewoon een claim in en krijg je je geld terugrudie20vt schreef:... ik heb het nog steeds niet binnen en het is nu toch al 10 dagen geleden dat ik hem betaalde.

Die gast snijdt zich lelijk in de vingers, het is nu vrij rustig na de feestdagen, wordt ook niet zoveel meer aangeboden nu.
Gefeliciteerd met je aankopen alvast!
Gefeliciteerd met je aankopen alvast!

Goeie deal Rudie
Ben benieuwd naar je update

Ben benieuwd naar je update

erg leuk om te lezen hoe je de modellen uit eindelijk toch nog hebt kunnen bemachtigen
. Je hebt zo een mooie deal gemaakt.
Ben erg benieuwd naar de pics van de modellen

ja dat is gaaf maar ik heb ze nog niet zijn nu 6 dagen onderweg volgens hun.manowar schreef:erg leuk om te lezen hoe je de modellen uit eindelijk toch nog hebt kunnen bemachtigen. Je hebt zo een mooie deal gemaakt.
en ik heb gisteren 8 heerlijk modellen gekocht op de beurs in houten dus als de e-bay modellen binnen zijn en online staan dan komen de houten modellen online.
en weer een 1998 corolla wrc er bij dus de teller staat op 7 stuks nog 3 te gaan en we hebben een unieke set hiero
Leuk verhaal,
Jammer dat hij een geldwolf is...
Ik vind dat verschrikkelijk, zo gaat de wereld naar de kl##te!!
Had ie maar op jouw eerste bod in moeten gaan of hoger aan moeten bieden, maar nee hoor!!!
Je hebt dat goed aangepakt en nu maar hopen dat je de modellen ongeschonden thuis krijgt.
Benieuwd naar de foto's!!
Ik vind dat verschrikkelijk, zo gaat de wereld naar de kl##te!!

Had ie maar op jouw eerste bod in moeten gaan of hoger aan moeten bieden, maar nee hoor!!!
Je hebt dat goed aangepakt en nu maar hopen dat je de modellen ongeschonden thuis krijgt.
Wild wild horses couldn't drag me away
ja dat klopt en ik had hem een mooi bod gedaan dus........Straetos schreef:Leuk verhaal,
Ik vind dat verschrikkelijk, zo gaat de wereld naar de kl##te!!![]()
ik heb hem al weer een mail gestuurd was al 15 dagen gelden dat ik hem betaalde en ik heb in de mail gezet dat ik nog steeds niks binnen heb.
en ik bij geen modellen maandag alle mail's van hem naar e-bay/pay-pal stuur samen met de klacht.
ik besteld wel vaker modellen vanuit engeland en dan heb ik ze binnen een week hier in huis.
dus effe afwachten want ik wil ze wel heel graag hebben.
- alain_1978
- Schaal: 1:18
De verkoper heeft verkeerd gegokt, dus pech. Jammer dat hij zijn verlies niet wil toegeven.
Heb je al eens terug op ebay gekeken of de modellen niet terug te koop staan? Hij kan ze ook onder een andere account te koop zetten of zo?
Ik hoop echt dat je de miniaturen nog mag ontvangen
Heb je al eens terug op ebay gekeken of de modellen niet terug te koop staan? Hij kan ze ook onder een andere account te koop zetten of zo?
Ik hoop echt dat je de miniaturen nog mag ontvangen

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Re: rudie20vt, E-bay en bieden. de modellen 19-1-'11
hallo,
Nou ik heb ze binnen na bijna 3 weken wachten en gelukkig zijn zeer allemaal goed uit en zijn de doosje's en sertificaaten er allemaal bij, ben er erg blij mee.
De eerste twee zijn twee corolla wrc modellen van het jaartal 1998 in dat jaar reed toyota tijdens elke rally met een andere rally.
ik heb er nu 7 en als ik hert goed heb bekeken zijn er 8 van gemaakt door vitesse dus nog 1 te gaan en dat is de engeland rally corolla van dat jaar 1998 en dan heb een unieke collectie corolla's in me kast.
de eerste is een een toyota corrola wrc van het rallyduo c.saints/l.moya ze reden met deze auto de rally argentina 1998.

de tweede is een toyota corrola wrc van het rallyduo d.auroil/d.giraudet ze reden met deze auto de tour de corse rally van 1998.

de derde is toyota corrola wrc van het rallyduo a.zivas/s.fakalis ze reden met deze auto de rally de acropolis 1998.

de vierde is een toyota corrola wrc van het rallyduo m.dolak/j.palivec zij reden met deze auto de ceskykrumlof rally en werden daar rallykampioen van 1998.

de vijfde is een mooie om te hebben en ben blij dat hij ijn me verzameling zit nu, het is de mitsubishi carisma van het rallyduo f.liox/s.smeets zij reden in de safarirally kenia 2000.

de zesde is een model die je niet vaak ziet het is een mitsubishi carisma van het rallyduo campos/magalhaes rally portugal 1998.

de zevende is een seat cordoba wrc van het rallyduo t.gardemeister/p.lukander zij reden met deze auto de rally van finland 1999.(deze en de volgende auto maken het 1998/1999 seat rallyteam compleet in me colletie)

en dan de laatste is ook een seat cordoba wrc van het rallyduo duez/manzet ze reden met deze auto de rally van sanremo 1998.

al met al een mooie lijst en met het verhaal er bij een unieke aankoop vind ik zelf.
zal volgende week de houten modellen online zetten eerst maar eens van deze genieten hier.
Mvg, Rudie
Nou ik heb ze binnen na bijna 3 weken wachten en gelukkig zijn zeer allemaal goed uit en zijn de doosje's en sertificaaten er allemaal bij, ben er erg blij mee.
De eerste twee zijn twee corolla wrc modellen van het jaartal 1998 in dat jaar reed toyota tijdens elke rally met een andere rally.
ik heb er nu 7 en als ik hert goed heb bekeken zijn er 8 van gemaakt door vitesse dus nog 1 te gaan en dat is de engeland rally corolla van dat jaar 1998 en dan heb een unieke collectie corolla's in me kast.
de eerste is een een toyota corrola wrc van het rallyduo c.saints/l.moya ze reden met deze auto de rally argentina 1998.

de tweede is een toyota corrola wrc van het rallyduo d.auroil/d.giraudet ze reden met deze auto de tour de corse rally van 1998.

de derde is toyota corrola wrc van het rallyduo a.zivas/s.fakalis ze reden met deze auto de rally de acropolis 1998.

de vierde is een toyota corrola wrc van het rallyduo m.dolak/j.palivec zij reden met deze auto de ceskykrumlof rally en werden daar rallykampioen van 1998.

de vijfde is een mooie om te hebben en ben blij dat hij ijn me verzameling zit nu, het is de mitsubishi carisma van het rallyduo f.liox/s.smeets zij reden in de safarirally kenia 2000.

de zesde is een model die je niet vaak ziet het is een mitsubishi carisma van het rallyduo campos/magalhaes rally portugal 1998.

de zevende is een seat cordoba wrc van het rallyduo t.gardemeister/p.lukander zij reden met deze auto de rally van finland 1999.(deze en de volgende auto maken het 1998/1999 seat rallyteam compleet in me colletie)

en dan de laatste is ook een seat cordoba wrc van het rallyduo duez/manzet ze reden met deze auto de rally van sanremo 1998.

al met al een mooie lijst en met het verhaal er bij een unieke aankoop vind ik zelf.
zal volgende week de houten modellen online zetten eerst maar eens van deze genieten hier.
Mvg, Rudie
Daar zitten mooie exemplaren bij.
Met name de Seats vind ik wel wat hebben.
Al zijn ze nooit echt succesvol geweest.
Gelukkig zijn ze in goede staat bij jou over de flying finish gekomen.
Met name de Seats vind ik wel wat hebben.
Al zijn ze nooit echt succesvol geweest.
Gelukkig zijn ze in goede staat bij jou over de flying finish gekomen.
Ooit eens gezien op het dashboard van een WRC: "Drive it like you stole it".
- Jolly Club
Leuke Cordobii Rudie, mocht er op de Playstation2 altijd graag in WRC-en.

Mooi dat je Corollums toch in goede staat zijn aangekomen, altijd spannend als het zo lang duurt zo'n pakket.
Doe je een overzichtje als je het spul compleet hebt? Geloof dat ik zelf ook nog een Vitesse 1998 Works-Corolla staan, maar kans is groot dat je die al in je bezit hebt.
Blijft overigens een raar fenomeen dat Mitsubishi hardnekkig Carisma stickers om sommige Lancer Evo's bleef plakken om het model een beetje verkoop-boost te geven. Nooit begrepen dat dat mocht van de FIA.

Mooi dat je Corollums toch in goede staat zijn aangekomen, altijd spannend als het zo lang duurt zo'n pakket.

Doe je een overzichtje als je het spul compleet hebt? Geloof dat ik zelf ook nog een Vitesse 1998 Works-Corolla staan, maar kans is groot dat je die al in je bezit hebt.
Blijft overigens een raar fenomeen dat Mitsubishi hardnekkig Carisma stickers om sommige Lancer Evo's bleef plakken om het model een beetje verkoop-boost te geven. Nooit begrepen dat dat mocht van de FIA.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Wederom een update om van te smullen