Fast and Furious modelauto's Facebook
- Bjorn
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Re: Fast and Furious kerst Update
@ Supra007: foto's !!!!!!!!!!
@ Coolpappa: De roze S2000 is inderdaad een van de mooiste auto's van de serie door de mooie details.
En ik heb de Yenko wel nog kunnen vinden maar was een rib uit mijn lijf.
@ Manuel: Als je hem hebt en er mee bezig bent ben ik wel eens benieuwd hoe die wordt.
Misschien dat ik er ook maar eens voor moet gaan kijken als het ombouwen goed te doen is.
@ Coolpappa: De roze S2000 is inderdaad een van de mooiste auto's van de serie door de mooie details.
En ik heb de Yenko wel nog kunnen vinden maar was een rib uit mijn lijf.
@ Manuel: Als je hem hebt en er mee bezig bent ben ik wel eens benieuwd hoe die wordt.
Misschien dat ik er ook maar eens voor moet gaan kijken als het ombouwen goed te doen is.
1:18 Fast and Furious
persoonlijk deel ik de mening ook met jullie,
de monte carlo mag er ook nog wel zijn, maar met de 350z's heeft ert/joyride zichzelf een beetje voor schut gezet.
de evo is op het eerste oog wel oke, maar als je dan op gaat letten en verder kijkt dan de bonte bestickering, dan zie je dat je met een evo7 te maken hebt
en geen evo 8.
jammer maar helaas.
bjorn de foto's komen eraan, ik heb het erg druk met ombouwen en school dus de foto's worden steeds uitgesteld.

de monte carlo mag er ook nog wel zijn, maar met de 350z's heeft ert/joyride zichzelf een beetje voor schut gezet.
de evo is op het eerste oog wel oke, maar als je dan op gaat letten en verder kijkt dan de bonte bestickering, dan zie je dat je met een evo7 te maken hebt
en geen evo 8.
jammer maar helaas.
bjorn de foto's komen eraan, ik heb het erg druk met ombouwen en school dus de foto's worden steeds uitgesteld.

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ik ben onder de indruk van je geweldig leuke verzameling 

- Bjorn
- Contacteer:
Re: 2F2F Yenko SC Camaro 1:24
Ondanks dat ik eigenlijk 1:18 verzamel kon ik deze modelauto niet laten staan toen ik hem op Marktplaats tegen kwam.
Dit is een Yenko SC Camaro van Greenlight in de schaal 1:24 zoals deze te zien was in 2 Fast 2 Furious.

En nog wat foto's samen met zijn grote broer, de 1:18 2 Fast 2 Furious Yenko van Ertl

Dit is een Yenko SC Camaro van Greenlight in de schaal 1:24 zoals deze te zien was in 2 Fast 2 Furious.

En nog wat foto's samen met zijn grote broer, de 1:18 2 Fast 2 Furious Yenko van Ertl

hallo bjorn,
ik had deze ook al via de mail gezien,
maar ook dit is weer een geweldige aankoop.
(ga je nu ook in schaal 1/24 beginnen?
)
het valt met toch op dat vrijwel iedere fabrikant een andere gedachte heeft van de kleur,
greenlight, gmp, ertl en highway 61, hebben allemaal verschillende kleuren
ik had deze ook al via de mail gezien,
maar ook dit is weer een geweldige aankoop.
(ga je nu ook in schaal 1/24 beginnen?

het valt met toch op dat vrijwel iedere fabrikant een andere gedachte heeft van de kleur,
greenlight, gmp, ertl en highway 61, hebben allemaal verschillende kleuren

soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
- Bjorn
- Contacteer:
Nee, alleen als ik leuke 1:24 modellen van The Fast and the Furious tegen kom vind ik deze wel leuk voor er bij.supra007 schreef:hallo bjorn,
(ga je nu ook in schaal 1/24 beginnen?![]()
)
En ik heb al bijna alle 1:18 tfatf modellen en ik ben niet zo handig met ombouwen als jij, dus moet ik toch wat

En ja, de kleur was me ook al opgevallen dat deze iets donkerder is.supra007 schreef:hallo bjorn,
greenlight, gmp, ertl en highway 61, hebben allemaal verschillende kleuren![]()
Maar verder lijkt deze wel erg goed op de 1:18 versie en vind ik hem wel leuk voor er bij.
Is deze niks voor jou om toch een Yenko in je collectie te hebben

Re: 2 Fast 2 Furious Yenko SC Camaro 1:24
voor een 1/24 is het ook een erg gedetailleerd model,
daar is ook niets op aan te merken, en het kleurverschil valt in het echt ook wel mee (mits je ze niet naast elkaar zet), toch?
nee, ik ben zelf van schaal 1/24 af, aangezien ik a: met de ruimte zit, en b: meer modellen in schaal 1/18 en 1/43 zijn uitgebracht.
hij zal natuurlijk wel een stuk goedkoper zijn dan de echte yenko, maar ik wacht gewoon af
daar is ook niets op aan te merken, en het kleurverschil valt in het echt ook wel mee (mits je ze niet naast elkaar zet), toch?
nee, ik ben zelf van schaal 1/24 af, aangezien ik a: met de ruimte zit, en b: meer modellen in schaal 1/18 en 1/43 zijn uitgebracht.
hij zal natuurlijk wel een stuk goedkoper zijn dan de echte yenko, maar ik wacht gewoon af

Ziet er goed uit, lijkt ook wel goed gedetailleerd voor een 1:24. Zal vast wel beter zijn dan de 2 1:24 Bburago's die ik hier heb staan 

- FordMustangGT
- Bugatti Veyron
Mooie update.
Ziet er inderdaad netjes uit voor een 1:24.

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
De wielen kloppen alleen niet, dit zijn gewoon standaard ralley wheels van Chevrolet, wel een leuk model natuurlijk! 

- Bjorn
- Contacteer:
Re: Chrome Dodge Charger TFATF and KITT
Gister en vandaag eindelijk weer eens wat binnen gekregen.
Eentje die al heel lang op mijn verlanglijst stond is de Pontiac Firebird uit de Knightrider (oftewel KITT)
En ook de A-team bus komt er aan, staat nu in pre order, dus dat wordt een mooi setje bij elkaar.

En ik had in november vorig jaar in Amerika de Chrome special edition van de Dodge Charger uit The Fast and the Furious besteld.
Deze had ik via een bekende via een omweg hierheen laten komen, en na 3 maanden kwam ie aan, was het de gewone zwarte die ik al had.
Meteen de verkoper gemaild en gelukkig was het een erg fijne winkel en wilde ze me wel helpen, maar helaas omdat ik hem in Amerika had
laten bezorgen wilde ze me ook alleen de bezorgkosten binnen Amerika vergoeden als ik hem zou ruilen. Maar vanuit hier werd dat te duur.
Na wat door mailen wilde ze me wel korting geven als ik een nieuwe zou bestellen, en als echte verzamelaar kon ik dit natuurlijk niet weerstaan.
Dus de zwarte hier op Marktplaats verkocht en een nieuwe besteld, vandaag kwam ie dan aan en gelukkig was het nu wel de juiste

En hier samen met de originele zwart:

En nog een groepsfoto van alle 3 de Dodge Chargers uit deel 1 en 4

Eentje die al heel lang op mijn verlanglijst stond is de Pontiac Firebird uit de Knightrider (oftewel KITT)
En ook de A-team bus komt er aan, staat nu in pre order, dus dat wordt een mooi setje bij elkaar.

En ik had in november vorig jaar in Amerika de Chrome special edition van de Dodge Charger uit The Fast and the Furious besteld.
Deze had ik via een bekende via een omweg hierheen laten komen, en na 3 maanden kwam ie aan, was het de gewone zwarte die ik al had.
Meteen de verkoper gemaild en gelukkig was het een erg fijne winkel en wilde ze me wel helpen, maar helaas omdat ik hem in Amerika had
laten bezorgen wilde ze me ook alleen de bezorgkosten binnen Amerika vergoeden als ik hem zou ruilen. Maar vanuit hier werd dat te duur.
Na wat door mailen wilde ze me wel korting geven als ik een nieuwe zou bestellen, en als echte verzamelaar kon ik dit natuurlijk niet weerstaan.
Dus de zwarte hier op Marktplaats verkocht en een nieuwe besteld, vandaag kwam ie dan aan en gelukkig was het nu wel de juiste

En hier samen met de originele zwart:

En nog een groepsfoto van alle 3 de Dodge Chargers uit deel 1 en 4

Blijft erg appart de chrome chasecar versies! 

Weer prachtige exemplaren
de chrome dus met handschoentjes aanpakken voor vinger vlekken
zoals altijd Eind goed Al goed

de chrome dus met handschoentjes aanpakken voor vinger vlekken
zoals altijd Eind goed Al goed