Ik zie dat ook helemaal voor me...tom schreef:Erg gaaf die drukvellen, mooi ingelijst naast je vitrine... lijkt me super!

Koen
Ik zie dat ook helemaal voor me...tom schreef:Erg gaaf die drukvellen, mooi ingelijst naast je vitrine... lijkt me super!
Daar staan mooie auto's op Wouter! Ik zal eens wat foto's maken van de Jouets...rallywalt schreef:Ik denk dat mijn baas die Jouets Citroën wel wil hebbenhttp://www.cqsbelgium.be" onclick="window.open(this.href);return false; dan begrijp je ineens waarom
![]()
Wouter
Oôôhh, je moet je soms zó inhouden, er is zoveel moois te vinden voor een verzameling. Gelukkig zorgt de vraagprijs af en toe voor de nodige terughoudendheid, tenminste bij mij wel!togicollector schreef:De aanbieder van de bijzondere Giulietta Sprint biedt nog iets heel bijzonders aan: twee drukvellen waar Togi Kit-doos deksels van gemaakt werden. Niet van zomaar een tweetal Tog'si maar van de zeer gezochte Giulia berlina en Duetto spider. Lijkt me geweldig om te hebben, ik zou deze curiositeiten graag aan mijn verzameling toevoegen...
Mijn verzameling was anders ook al een heel stuk groter geweest...Veicolo schreef:Oôôhh, je moet je soms zó inhouden, er is zoveel moois te vinden voor een verzameling. Gelukkig zorgt de vraagprijs af en toe voor de nodige terughoudendheid, tenminste bij mij wel!togicollector schreef:De aanbieder van de bijzondere Giulietta Sprint biedt nog iets heel bijzonders aan: twee drukvellen waar Togi Kit-doos deksels van gemaakt werden. Niet van zomaar een tweetal Tog'si maar van de zeer gezochte Giulia berlina en Duetto spider. Lijkt me geweldig om te hebben, ik zou deze curiositeiten graag aan mijn verzameling toevoegen...
Ik wou dat het waar was maar dit model maakt nog geen deel uit van mijn eigen collectie...chummy dj schreef:Prachtige aanwinst...