En idd mooi fotowerk!

Dankje, maar zelf ben ik niet helemaal tevreden over het fotowerk, heb toch nog te weinig ligt om ze echt mooi op de foto te krijgen, daarom maar wat Photoshop werk er aan.Ferrari10flrb schreef:Gaat lekker hier![]()
En idd mooi fotowerk!
Je hebt gelijk met de foto's, maar ik vind het wel best zo. Er is weer een update aanstaande hoor, denk dat ik morgen wel even tijd/zin vind om de foto's te plaatsen.rsh_scuderia schreef:Zeer fijne modellen.
Als ik deze allemaal in 1:18 zou moeten kopen dan heb ik de ruimte en het geld niet.
De foto' s vind ik zelf net iets te licht/wit. Maar met mijn fotokwaliteiten mag ik niet eens commentaar hebben![]()
Staan er nog wat leuke bolides in de planning?
Die moet ook zeker nog komen, zeker omdat ik zelf ook wel een beetje Ferrari gek ben.Ferrari10flrb schreef:Leuke en bijzondere aanwinsten weer. Indy cars zie je niet zoveel.
Bij Luyendijk hoort natuurlijk ook de Ferrari 333 SP waar hij in 1998 Daytona mee gewonnen heeft. (zeg ik als Ferrari liefhebber)
sluit ik me helemaal bij aan.Ricardo schreef:De livery is in de jaren wel een stuk mooier geworden