Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
TestaRossa schreef:Over het algemeen is de kwaliteit van Spark toch wel van een hoger niveau dan Minichamps qua detaillering. De afwerking is soms iets minder, maar daar heb ik bij mijn modellen nog geen last van gehad. De hogere prijs van Spark is naar mijn mening dan ook terecht, overigens is de meerprijs geen €20 maar tussen de €10 en €15. Dat ligt maar net aan de aanbieder. Bovendien maken ze modellen die door Minichamps vaak niet geproduceerd worden. Toevalligerwijs is deze Sauber de enige van de 2010 F1 modellen die zowel door Minichamps als Spark geproduceerd worden. Spark is echter veel vlotter met het uitbrengen van de modellen. Ik ben iig zeer tervreden
De HW Eilte Ferrari's in 1/43 worden wel beter maar kunnen volgens mij hier nog niet aan tippen. Blijft jammer dat Spark dochter Redline géén Ferrari's meer mag produceren.
Het zijn weer een aantal gave updates! Vooral de Sauber van Spark vind ik een juweeltje! En dat Spark de modellen eerder uitbrengt komt waarschijnlijk door de foto-etch (of hoe je dat ook mag schrijven) onderdelen die ze gebruiken. Stuk realistischer en geen mallen nodig Gewoon uit een plaat laseren.
the_stig schreef:Spark-models rule.
Dat zijn wel grove fouten op die Seat.
Was dit niet de race die Tom won
Tom heeft wel gewonnen in Japan, echter was dit in 2008.
Ik weet niet of dit ook nog een fout is, maar op alle foto's die ik kan vinden van de 2009 Japan bolide zie ik oranje velgen. Het model heeft echter de standaard velgen.