Ferrari classics 1:18, 312P
Re: Ferdi's Ferrari *Jaaroverzicht 2010!!* P.24
het blijkt zelfs op deze site (http://www.kitcar.com/lamboreplicasforsale.html" onclick="window.open(this.href);return false;) dat de replica ferrari uit de film: Ferris Bueller's Day Off, niet alleen wat rare details heeft maar ook dat er een motorblok in ligt van Ford USA! Dus ook daar zijn de details van Hotwheels niet echt goed haha, ook kwam ik er laatst achter dat Hotwheels ook een model heeft gemaakt van een zwarte daytona spyder? uit een of andere film, bleek ook een replica te zijn op basis van een amerikaanse bak hahah hoe slecht om dan dus ook replica(fake) modellen te maken 

Autotjezz
- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
rsh_scuderia schreef:Goed jaar geweest met fraaie aanwinsten.
Wat staat er voor 2011 op jouw verlanglijst?

En de 512 BB LM van BBR is echt super (Kyosho schijnt er ook 1 uit te brengen), die komt er misschien ook nog wel in 2011
Verder hoop ik dat de 400i ooit nog eens op schaal 1:18 wordt uitgebracht. De auto waar Enzo zelf in reed.

Laatst gewijzigd door Ferrarifan op vr 31 dec 2010 15:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- Ferrarifan
- Contacteer:
Bedankt voor alle leuke reacties, toch altijd leuk die bevestiging dat je het goed doet

- Ferrarifan
- Contacteer:
Re: MAF Ferrari top 10 allertijden 2011!!!!
Evenals in 2009 wil ik graag vanwege de vele reacties de MAF Ferrari top 10 allertijden versie 2011 samenstellen.
Dat kan alleen bij voldoende animo. Wie het leuk vindt kan onder mijn colum: Enzo is niet meer 2, zijn eigen Ferrari top 10 invoeren. Je mag me uiteraard ook een PB'tje sturen.
Het zou leuk zijn als ook leden die niet specifiek Ferrari verzamelen meedoen. Ik vind namelijk de mening van outsiders ook zeer interessant.
Veel mensen hebben al gereageerd (alvast bedankt hiervoor), maar er kan nog veel meer bij. Mijn doel is minstens twee pagina's vol met lijstjes. 
PS. De modellen die je in je top 10 zet, hoef je niet perse in je collectie te hebben (dat is absoluut geen voorwaarde).
Ik krijg vragen over wat nu precies de bedoeling is. Het werkt als volgt:
Kijk onder forumoverzicht
Kijk onder columns
Zoek het column: Enzo is niet meer 2 (bovenaan)
Plaats je eigen Ferrari top 10
Binnenkort publiceer ik op basis van al deze lijstjes de MAF Ferrari top 10 allertijden versie 2011
(er staan inmiddels al prachtige foto's op, o.a. van de nieuwste Ferrari, de FF)
Ik hoop jullie lijstjes daar aan te treffen. Alvast bedankt
[mod-edit] Twee berichten even samengevoegd

Het zou leuk zijn als ook leden die niet specifiek Ferrari verzamelen meedoen. Ik vind namelijk de mening van outsiders ook zeer interessant.

PS. De modellen die je in je top 10 zet, hoef je niet perse in je collectie te hebben (dat is absoluut geen voorwaarde).
Ik krijg vragen over wat nu precies de bedoeling is. Het werkt als volgt:
Kijk onder forumoverzicht
Kijk onder columns
Zoek het column: Enzo is niet meer 2 (bovenaan)
Plaats je eigen Ferrari top 10
Binnenkort publiceer ik op basis van al deze lijstjes de MAF Ferrari top 10 allertijden versie 2011

(er staan inmiddels al prachtige foto's op, o.a. van de nieuwste Ferrari, de FF)
Ik hoop jullie lijstjes daar aan te treffen. Alvast bedankt

[mod-edit] Twee berichten even samengevoegd
- Ferrarifan
- Contacteer:
Re: MAF Ferrari top 10 allertijden 2011, stem nu!!!!!
Jongen, hij gaat lekker. Bedankt voor jullie lijstjes, maar er kunnen er nog meer bij (zie: hierboven voor de procedure)
Alvast bedankt

Alvast bedankt
- Ferrarifan
- Contacteer:
Re: MAF Ferrari top 10 allertijden 2011, stem nu!!!!!
Voor wie mee wil doen, het kan nog
Voor procedure zie: hierboven
Mijn doel, twee pagina's vol, is inmiddels ruimschoots gehaald

Voor procedure zie: hierboven
Mijn doel, twee pagina's vol, is inmiddels ruimschoots gehaald

- Ferrarifan
- Contacteer:
Ferdi's Ferrari 1:18 verzameling, upd 599 GTO 28/1!!
Update 23:Mijn eerste aankoop in 2011.Een legendarische naam uit de geschiedenis van Ferrari is terug: GTO.
Van Hotwheels (die volgens mij met dit soort modellen niet meer onder doet voor Kyosho) heb ik vandaag binnen gekregen de 599 GTO, de snelste productie/straatwagen van Ferrari allertijden. Wel jammer dat Ferrari de GTO heeft laten terugkomen als een doorontwikkelde 599 GTB en niet als een compleet nieuw model. Maarja, dat mag de pret niet drukken, uiteindelijk was de 288 GTO uit '85 ook een uit de kluiten gewassen GTB.
Ik heb zo'n vermoeden dat we dit model binnenkort gaan tegenkomen in de MAF Ferrari top 10 allertijden
Waar je trouwens nog steeds voor kan stemmen (zie:procedure hierboven). De tussenstand geeft aan dat de 250 GT SWB ten opzichte van het lijstje in 2009, niet meer op 1 staat, een nieuwe nummer 1 dus

Van Hotwheels (die volgens mij met dit soort modellen niet meer onder doet voor Kyosho) heb ik vandaag binnen gekregen de 599 GTO, de snelste productie/straatwagen van Ferrari allertijden. Wel jammer dat Ferrari de GTO heeft laten terugkomen als een doorontwikkelde 599 GTB en niet als een compleet nieuw model. Maarja, dat mag de pret niet drukken, uiteindelijk was de 288 GTO uit '85 ook een uit de kluiten gewassen GTB.
Ik heb zo'n vermoeden dat we dit model binnenkort gaan tegenkomen in de MAF Ferrari top 10 allertijden

Laatst gewijzigd door Ferrarifan op ma 13 jun 2011 14:03, 7 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
Re: Ferdi's Ferrari 1:18 verzameling, upd. 599 GTO 28/1!!!P2
Mooi hoor, een roze 599GTO.
Hoewel ik wel vind dat de naam GTO moet worden gebruikt voor een Ferrari waar de intentie mee is om te gaan racen. De vraag is of Ferrari dat met de 599 gaat doen
Hoewel ik wel vind dat de naam GTO moet worden gebruikt voor een Ferrari waar de intentie mee is om te gaan racen. De vraag is of Ferrari dat met de 599 gaat doen

- Ferrarifan
- Contacteer:
Het is geen roze hoor, alsjeblieft zegrsh_scuderia schreef:Mooi hoor, een roze 599GTO.

-
- Moderator
Of de flitser uit
Zeer gaaf model. Maandag ontvang ik hem ook begrijp ik net van FrankiePankie van Droomauto's.
Hoe staat het met het uitpakken van deze Hotwheels. Is dat net zo een ramp als met de F40LM, of is dat nu beter voor elkaar?

Zeer gaaf model. Maandag ontvang ik hem ook begrijp ik net van FrankiePankie van Droomauto's.
Hoe staat het met het uitpakken van deze Hotwheels. Is dat net zo een ramp als met de F40LM, of is dat nu beter voor elkaar?
- peugeot-gek
enorm mooie ferrari,dikke bak
greetz

greetz

Wat zijn oude wagens toch leuk.
met de 288GTO is anders ook nooit veel geraced!rsh_scuderia schreef:Mooi hoor, een roze 599GTO.
lekker modelletje weer van hwelite!
-
- Moderator
Klopthakushi schreef:met de 288GTO is anders ook nooit veel geraced!rsh_scuderia schreef:Mooi hoor, een roze 599GTO.
lekker modelletje weer van hwelite!

Alleen werd deze gebouwd om gehomologeerd te raken voor Groep B. Toen dat was gelukt werd Groep B opgeheven.
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Geweldige aanwinst
100x mooier dan de 599XX

100x mooier dan de 599XX