rudie20vt, mooie en eerste update in 2015.
- togicollector
- Schaal: 1:18
Re: rudie20vt, E-bay en bieden. de modellen 19-1-'11
Persoonlijk vind ik dit het grote voordeel van Ebay boven Marktplaats. Heb er zelf ook nog geen slechte ervaringen mee. Hier heb je soms echt mazzel, zie ook mijn laatste berichten (togi).
Gefeliciteerd met je mooie aanwinsten!
Koen
Gefeliciteerd met je mooie aanwinsten!
Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
- Marc540i
Het heeft even geduurt, maar het heeft zich wel geloond.
Alweer een hele rij rally pronkstukken erbij.
Klasse modellen voor een "leuke" prijs.
Grtz Marc.

Alweer een hele rij rally pronkstukken erbij.

Klasse modellen voor een "leuke" prijs.

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
he Modelautofeaks,
bedankt voor de leuke reactie's en ben er zelf ook wel erg blij mee.
Ik ga vanmiddag de houten update online zetten eerst effe een paar mooie foto's maken buiten met dit mooie weer.
Ik heb ook weer 3 modellen gescoord (zijn onderweg) van de reeks corolla wrc modellen van 1998 en nu word het toch wel erg mooilijk scoren hoor.
er zijn 13 rally's verreden in 1998 maar hoeveel modellen er gemaakt zijn van vitesse van dat jaar kan ik nergens vinden.
ik heb er op dit moment 9 in me bezit en denk personlijk dat er niet zo veel meer van zijn, wie van jullie weet dit of...............
voor een paar maanden geleden kon je op de vitesse site kijken en daar stond alles op maar helaas ze hebben een neiuwe site en daarme zijn alle oude lijsten verdwenen.
mvg, rudie
Ik ga vanmiddag de houten update online zetten eerst effe een paar mooie foto's maken buiten met dit mooie weer.
Ik heb ook weer 3 modellen gescoord (zijn onderweg) van de reeks corolla wrc modellen van 1998 en nu word het toch wel erg mooilijk scoren hoor.
er zijn 13 rally's verreden in 1998 maar hoeveel modellen er gemaakt zijn van vitesse van dat jaar kan ik nergens vinden.
ik heb er op dit moment 9 in me bezit en denk personlijk dat er niet zo veel meer van zijn, wie van jullie weet dit of...............
voor een paar maanden geleden kon je op de vitesse site kijken en daar stond alles op maar helaas ze hebben een neiuwe site en daarme zijn alle oude lijsten verdwenen.
mvg, rudie
rudie20vt schreef:he Modelautofeaks,
mvg, rudie
Weet niet of dat je er nog iets aan hebt maar kwam toevallig op een site terecht die een modellen database heeft.
http://www.modellfahrzeug.de/models/hit ... ct=%22%20&
Misschien dat je er iets aan hebt
[quote="manowar]
Weet niet of dat je er nog iets aan hebt maar kwam toevallig op een site terecht die een modellen database heeft.
Misschien dat je er iets aan hebt[/quote]
bedankt voor de tip ik heb via @gerard van het rallymuseum een goede tip gekregen en er zijn 11 modellen van de corolla wrc gemaakt blijkt door vitesse en de laaste 4 zijn nu onderweg dus binnenkort zet ik alles online en ik denk dat ik er dan een unieke serie bij heb in me collectie.
Misschien dat je er iets aan hebt[/quote]
bedankt voor de tip ik heb via @gerard van het rallymuseum een goede tip gekregen en er zijn 11 modellen van de corolla wrc gemaakt blijkt door vitesse en de laaste 4 zijn nu onderweg dus binnenkort zet ik alles online en ik denk dat ik er dan een unieke serie bij heb in me collectie.
Oke dan nu de verlaate houten update,

oke dit waren ze dan en ik denk dat ik er een paar heerlijke minischaps ford's er bij heb en een erg strake 207 s2000.

oke dit waren ze dan en ik denk dat ik er een paar heerlijke minischaps ford's er bij heb en een erg strake 207 s2000.
Laatst gewijzigd door rudie20vt op zo 30 jan 2011 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: rudie20vt, verlaate houten update 29-01-'11

zeker schitterende Focus aanwinsten

- peugeot-gek
wederom een mooie update,het brute geweld altijd leuk om te zien
greetz

greetz
Wat zijn oude wagens toch leuk.
Mooie updates, jij hebt niet bepaald stil gezeten! 

klopt was niet de bedoeling maar op de beurs in houten liep ik bij een stand met allemaal minschaps modellen tegen de for's aan en ze waren in de aanbieding 20 euro per stuk dus heb ik ze meegenomen.Nelis schreef:Mooie updates, jij hebt niet bepaald stil gezeten!
klopt het logo zit iets scheef maar hij koste ook maar 10 euro, ik probeer nog een keer een logo ergens van af te halen en dan komt het wel weer goed.cbnl 66 schreef:SUPER UPDATE TOP!!!,maar zag ik nu dat het logo van de 207 peugot wat scheef zit of vergis ik me ?
- FordMustangGT
Rudie, je hebt mooi gescoord in Houten, knappe aanwinsten 

Mooie "oude" Fordjes.
Die eerste focus van Hirvonen had ik nog nooit gezien.
- Bugatti Veyron
Fraaie rally-Fords.
De Peugeot ziet er ook goed uit. 

Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
dankje doe me best he.FordMustangGT schreef:Rudie, je hebt mooi gescoord in Houten, knappe aanwinsten

ik ook niet ik heb er nog zo 1 van minschaps deze heb ik ook een kker op de beurs gescoord en die is bijna het zelfde maar dan van solberg.the_stig schreef:Mooie "oude" Fordjes.
hier zijn allebij allebij op de foto,

- Mr. Dj M.
Voor een tientje mag je inderdaad niet klagen. Je krijgt toch een 207 met een hele mooie liveryrudie20vt schreef:klopt het logo zit iets scheef maar hij koste ook maar 10 euro, ik probeer nog een keer een logo ergens van af te halen en dan komt het wel weer goed.cbnl 66 schreef:SUPER UPDATE TOP!!!,maar zag ik nu dat het logo van de 207 peugot wat scheef zit of vergis ik me ?