Jasper heeft een 1/43 Lamborghini collectie
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Re: Jasper heeft een Lamborghini collectie
Haha die ziet er wel cool uit. Zou zo mee kunnen doen in de Le Mans.
kende het model niet maar ziet er wel schitterend uit 

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Het resultaat mag er wezen man en het kitje op zich is sowieso al rete zeldzaam met 10 stuks! 

Mooi model, en zeer exclusief
Ik heb foto's gezien van deze wagen (het origineel) bij de man die hem gebouwd heeft
. Deze man heeft de auto (momenteel in zeer slechte toestand) nog staan 

Ik heb foto's gezien van deze wagen (het origineel) bij de man die hem gebouwd heeft

- lambodiecast
Mooi en zeldzaam stuk, heb hem ook op eBay zien staan enkele weken terug, maar ik vond hem te duur voor de kwaliteit die het model had ... ik heb niet jouw gouden vingers en geduld om er wel een mooi model van te maken ... knap gedaan hoor 

Voor diegenen die Lamborghini alleen maar kennen van de sportwages, zullen mijn volgende updates wellicht een shock zijn
Het gaat namelijk om de LM modellen. Yow heeft ze uitgebracht als kit en ik knutsel ze wel weer in elkaar
De eerste is dan ook maar de LM001: na de Cheetah ging Lambo toch weer aan de slag met een woestijn jeep.
Ze hielden vast aan het concept met de motor achterin, maar lepelden er nu wel een eigen 5 liter V12 in
De wagen 'handelde' voor geen meter omdat het concept niet deugde. Alle andere LM proto's hierna hadden dan ook de motor voorin !

Op de foto's komen de kleurverschillen wel heel erg naar voren zie ik.... in het echt valt het nauwelijks op!

Het gaat namelijk om de LM modellen. Yow heeft ze uitgebracht als kit en ik knutsel ze wel weer in elkaar

De eerste is dan ook maar de LM001: na de Cheetah ging Lambo toch weer aan de slag met een woestijn jeep.
Ze hielden vast aan het concept met de motor achterin, maar lepelden er nu wel een eigen 5 liter V12 in

De wagen 'handelde' voor geen meter omdat het concept niet deugde. Alle andere LM proto's hierna hadden dan ook de motor voorin !

Op de foto's komen de kleurverschillen wel heel erg naar voren zie ik.... in het echt valt het nauwelijks op!
verzamelaar van Lamborghini schaalmodellen in 1:43 en brochures
- lambodiecast
Knap modelletje hoor, en een stuk Lamborghini geschiedenis ... maak er enkele tegelijk en verkoop ze, op die manier kan je er eentje zo goed als gratis hebben niet ?
Ben er zeker van dat er interesse voor bestaat ... ik zou er in elk geval wel eentje willen.
Ben er zeker van dat er interesse voor bestaat ... ik zou er in elk geval wel eentje willen.
- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Gaaf ding die LM001.........en uiteraard de LM002 ook! Echt zo stoer dat Lamborghini het model destijds uitgebracht heeft. Ik kan me een TopGear aflevering herinneren waarbij Clarkson met dat ding gaat rijden door de stad en smalle straatjes, geweldig.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Qua uiterlijk was dit wel lekkerder, maar goed dat dit modelletje daar toch alleen maar goed in is!
Mooi gebouwd trouwens

Mooi gebouwd trouwens
Vanwege jullie fijne reacties hier de volgende (
)
Het is de LM004 geworden; de laatste uit de rij.
Dit was een zeer luxe uitvoering, met een 7,2 liter V12
en heel veel navigatie-stuff.
De extra power van de grotere motor was nauwelijks nuttig te gebruiken

De uiteindelijke productie LM002 was een combinatie tussen de LMA/002 en deze luxe uitvoering.
De LMA (met de A van Anteriore, omdat de motor nu voorin lag, 5 liter) was het 2e prototype, het model bouw ik later.
Er was (niet erg bekend) ook nog een LM003, uiterlijk gelijk aan de LMA maar met een dieselmotor.
Die bleek echter (gelukkig
) te zwak zodat voor de eigen V12 van 5 liter is gekozen.
Ook de LM003 zal ik bouwen, maar geheel gelijk aan de LMA/002....
maar ja, ik wil het rijtje 1-2-3-4 toch compleet hebben 

Dit was een zeer luxe uitvoering, met een 7,2 liter V12

De uiteindelijke productie LM002 was een combinatie tussen de LMA/002 en deze luxe uitvoering.
De LMA (met de A van Anteriore, omdat de motor nu voorin lag, 5 liter) was het 2e prototype, het model bouw ik later.
Er was (niet erg bekend) ook nog een LM003, uiterlijk gelijk aan de LMA maar met een dieselmotor.
Die bleek echter (gelukkig

Ook de LM003 zal ik bouwen, maar geheel gelijk aan de LMA/002....

verzamelaar van Lamborghini schaalmodellen in 1:43 en brochures
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Stukken beter dan bijvoorbeeld een Hummer 

- lambodiecast
Bijzonder knap model hoor, vooral met al die unieke details die er een LM004 van maken.Jasper schreef:Vanwege jullie fijne reacties hier de volgende ()
Dit was een zeer luxe uitvoering, met een 7,2 liter V12en heel veel navigatie-stuff.
Wisten jullie trouwens dat deze 7.2 V12 eigenlijk een omgebouwde 'marine' motor was, ditzelfde blok werd in de Off-Shore power boat racing gebruikt ... er zijn zelfs geruchten dat enkele 'sukkelaars' uit het Midden Oosten een LM002 met dergelijke motor besteld hebben ... geld speelt geen rol, en ook voor Lamborghini telt (en telde) elke oliedollar

Dit zijn hele mooie modelletjes van fraaie Lambo's. Jammer dat de 1:18 uitvoeringen nog ontbreken