1:18 MustangCruiser Update 2012 DEC. P.11

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
FordMustangGT
Schaal: 1:18

Re: Mijn Prive Verzameling MustangCruiser

Bericht door FordMustangGT »

Haha, kijk is aan. Jij natuurlijk ook een goed konijnenjaar! Heeft dit trouwens nog gevolgen voor onze twee konijnen in de achtertuin? Wordt het een goed jaar voor hun? :lol:
Afbeelding
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

FordMustangGT schreef:Haha, kijk is aan. Jij natuurlijk ook een goed konijnenjaar! Heeft dit trouwens nog gevolgen voor onze twee konijnen in de achtertuin? Wordt het een goed jaar voor hun? :lol:
Hangt dat niet af van hoe goed het met Kerst gaat? :D
MustangCruiser

Re: Mijn Prive Verzameling MustangCruiser UPDATE 05/02/11

Bericht door MustangCruiser »

Na een tijdje even niets meer van mij te hebben laten horen..hier weer wat nieuws.....mijn shelby uit 2007 is eindelijk binnen, niet de beste foto's, maar goed, daar ga ik nog mee aan het werk...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
MustangCruiser

Mr. Dj M. schreef:
FordMustangGT schreef:Haha, kijk is aan. Jij natuurlijk ook een goed konijnenjaar! Heeft dit trouwens nog gevolgen voor onze twee konijnen in de achtertuin? Wordt het een goed jaar voor hun? :lol:

Haha, zeer leuke reacties...bedankt....wellicht wordt het een goed jaar, voor de konijnen, weet ik niet of ze nog veel gaan huppelen in de achtertuin, ze draaien wellicht rond op een stok onder een vuurtje...chinees nieuwjaar duurt lang, 15 dagen...
http://www.tradities.be/tradities_detail.php?id=42
MustangCruiser

Afbeelding

Hier nog een foto van mijn filmcollectie....qua tv series...(Straetos, sorry voor de late foto, heb mijn tante inmiddels gevraagd of ze binnenkort nog een keer foto's kan maken van karr)

het A-team busje van Hotwheels elite...1:18 heb ik pre orderd bij droomautoos.nl
zie hieronder de foto van het prototype, verkregen via infomail, van Frank...

Afbeelding

Moet zeggen ziet er veel belovend uit, toch ?? :D
MustangCruiser

Ik dacht laat ik toch maar wat foto's van mijn eigen rode versie toch zien, moet sowieso nog velen nog op de foto zetten...waaronder de groene bullit...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(ps. klinkt misschien dom; hoe kan ik mijn topic titel wijzigen, als vb, een update heb; anyone ?)

Enjoy
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Je eerste bericht in je topic wijzigen :wink:

Prachtige collectie. De A-team bus ziet er erg goed uit :worshippy: Ik wacht nog even op de 1:43 versie van Hotwheels :thump_up:
Nelis

Bericht door Nelis »

Mooie updates weer, de A-team bus ziet er tof uit denk dat ik die ook maars eens ga bestellen!
Straetos

Bericht door Straetos »

Mooie Mustangs, staan hier ook te pronken :D
Ook weleens leuk om dezelfde auto's door een ander gefotografeerd te zien :drool:
Wild wild horses couldn't drag me away
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

MustangCruiser schreef:
Mr. Dj M. schreef:

Haha, zeer leuke reacties...bedankt....wellicht wordt het een goed jaar, voor de konijnen, weet ik niet of ze nog veel gaan huppelen in de achtertuin, ze draaien wellicht rond op een stok onder een vuurtje...chinees nieuwjaar duurt lang, 15 dagen...
http://www.tradities.be/tradities_detail.php?id=42
Wij bakken onze eigen konijnen niet voor Kerst, dus dat zal wel goed komen :lol:

Weer twee mooie Mustangs, beiden heb ik ook :D
Afbeelding
MustangCruiser

Nelis schreef:Mooie updates weer, de A-team bus ziet er tof uit denk dat ik die ook maars eens ga bestellen!
Aah leuk om ook anderen op mooie gedachten te brengen ! :D Zoals de foto van het prototype laat zien, moet dit het wel waard zijn om aan te schaffen voor in de collectie, mijn neef heeft hem daarom ook maar besteld....dus zou zeggen Go for it :)
MustangCruiser

Re: Mijn Prive Verzameling MustangCruiser UPDATE 16 FEB

De laatste tijd erg druk, dus weinig tijd om te bladeren door al de topics, maar zodra er is kans is loop ik gewoon alle na en komt er weer eens een update van mij en reactie bij jullie vaak mooie en fraaie modellen. Gezien ik wat minder tijd heb om fatsoenlijke foto's te maken, wil ik het even over een andere boeg gooien dan weten jullie in ieder geval wat er in mijn collectie nu allemaal speelt.

1. Alle bburago zijn pleite ! :lol: behalve een deel van de Ferrari collectie 348TB is al lang niet meer mijn ding om te verzamelen.
2. Maisto/Welly modellen verzamel ik zo nu en dan wel, maar verkoop deze ook veelvuldig weer...
3. Andere merken komen er ook zo tussendoor; zoals Kyosho, Etrl, GMP, Minichamps, CMC, Exoto, Norev...Ut models...
4. Voornamelijk hou ik het graag op Autoart, maar ook daar heb ik velen weer verkocht, sommige met grote spijt, getuige de lijst, zie foto...bv. met name de Jeep...countach, diablo SV....ach ja leven gaat door wellicht kom ik ze nog wel een keer tegen...

Afbeelding

Ik heb een lijst gemaakt zodat jullie allen een beetje een impressie krijgen wat er allemaal speelt en wisselt in de collectie, zo nu en dan hoop ik mooie foto's en updates te kunnen blijven plaatsen. ! :D
MustangCruiser

Afbeelding

Afbeelding
MustangCruiser

Tweede update:

Ik kwam weer een model tegen, wat mij aan het denken had gezet voor een mooie kleine diorama, en dat terwijl de Ford diorama, nog niet geheel af is, (ps. in dat topic komen met enkele maanden ook weer flinke updates). Het gaat om een Hummer H2 concept dirty Trophy versie 1:18 uiteraard, en bij mijn afgelopen ritje naar een kennis in Koln, heb ik bij een zolder opruiming een aantal wrangler Rubicon jeeps van maisto op de kop kunnen tikken voor een belachelijke spotprijs :lol: ; vroeg hem nadrukkelijk of hij het meende: een blauwe versie, sahara versie zwart, een rode brandweer jeep, de prijs: 25 euro voor alles....wilde er blijkbaar dringend vanaf....''je zou haast denken'' Alles nieuw in doos wel te verstaan ! Gedachte voor de diorama; ''soort expeditie'' tegen die tijd wel een topic daarover...

hier de foto's van hummer dirty...(jeeps komt nog wah)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
MustangCruiser

Ooja...een kort verlanglijstje....misschien wel leuk om even te delen:

mijn Mustangs verzamel drang is nog steeds niet voorbij... :)

- Ford mustang 2010 versies: verwachting omstreeks maart 2011 (pre-orderd)
- 76248 Mercedes G55 AMG Facelift 2009 (black): verwachting omstreeks maart 2011
- 77981 PORSCHE 911 3.3 TURBO (BLACK UNI): verwachting ?
- 77982 PORSCHE 911 3.3 TURBO (INDISHRED): verwachting ?
- hwmvv7439 The A-team van Hotweels Elite: verwachting derde kwartaal 2011 (pre-orderd)
- Lamborghini Diablo SV Welly (Yellow) (on it's way) Mijn neef heeft alle kleuren, hij is naast mustangs gek op Lambo's...
- 74807 RANGE ROVER SPORT 2006 - BLACK (on it's way) mijzelf
- 74809 RANGE ROVER SPORT 2006 - WHITE ( on it's way) voor mijn neef

en wellicht nog veel meer modellen.....

tevens deel ik graag binnenkort foto's van onze mustang GT/CS california special, 1:1 the real deal ! :dance:
Plaats reactie