Ik heb een Honda, een BRM, een Lotus en een Brabham.
Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Ik heb deze Bestbox wagentjes altijd gekocht als ik er eentje tegenkwam in een rommeldoos of zo. Ze zijn made in Holland en ze werden gemaakt door gehandicapten in een werkprojekt. Zelfs Dinky Toys liet van deze serie een Lotus voor ze maken, die ze verkochten in een klein plastic rode mini garage.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Vandaag naar de beurs in Hotel Mercure te Amsterdam geweest, een paradijs voor Dinky Toys liefhebbers zoals ik. Maar die prijzen...
Dus heb ik gezocht naar voordelige koopjes en ook mijn Capri heb ik de missende onderdelen gevonden.

Ford Capri (ik heb 2 asjes, 4 velgen met banden, 2 luchtroosters en 2 binnekanten voor de deur gekocht)
Jeep austin met replica bestuurder
Verder mijn Dinky Matchbox verzameling aangevuld met deze Porsche.
Nu mis ik er nog 3. (VW Karman Ghia, Mini en 2 CV)

Tenslotte deze Alfa Romeo 33 van Dinky Toys

Dus heb ik gezocht naar voordelige koopjes en ook mijn Capri heb ik de missende onderdelen gevonden.
Ford Capri (ik heb 2 asjes, 4 velgen met banden, 2 luchtroosters en 2 binnekanten voor de deur gekocht)
Jeep austin met replica bestuurder
Verder mijn Dinky Matchbox verzameling aangevuld met deze Porsche.
Nu mis ik er nog 3. (VW Karman Ghia, Mini en 2 CV)

Tenslotte deze Alfa Romeo 33 van Dinky Toys
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Soms is het aardig om bekend te staan als die gozer die autootjes verzamelt. Vandaag kwam iemand met deze Siku Nissan 300 ZX, of ik die ook spaarde? Tuurlijk en toevallig uit een oude Modelauto tijdschrift vond ik dat Siku deze als 1 van de enige Japanners had gemaakt, buiten al hun Duitse Mercedessen en BMW's. Die kan mooi bij mijn kleine groeiende verzameling Matchboxjes en nu dus een Siku.

- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Op mijn Dinky Toys site staat ook mijn email, met de vraag om te reageren als je iets leuks hebt. Een paar weken geleden reageerde iemand met dee boodschap dat hij me een wrakje zou sturen omdat hij weggooien zonde vond. Vrijdag kreeg ik een envelop met deze 2 wagentjes van Dinky Toys. Een Simca 1500 zonder kofferbakdeksel en met een gebroken voorruit en deze gele Rambler Cross Country, waar de banden van verteerd waren. Gratis en voor niks!!! Wat bestaan er toch aardige mensen!
http://www.freewebs.com/dinkymodels/
De banden heb ik reeds vervangen en de kofferbakdeksel hoop ik te bestellen bij MK Models, ik twijfel nog of ik hem moet openboren om het raam te vervangen.
http://www.freewebs.com/dinkymodels/
De banden heb ik reeds vervangen en de kofferbakdeksel hoop ik te bestellen bij MK Models, ik twijfel nog of ik hem moet openboren om het raam te vervangen.