Als eerste de McLaren MP4/17D van Kimi Raikkonen, ondertussen een zeer gewild model onder de McLaren verzamelaars. Ik had het geluk dat ie voor weinig weg mocht.

Daarna een model dat misschien nog wel meer waard wordt, de Showcar 2007 van Lewis Hamilton in een oplage van 1512 stuks. Eigelijk niks bijzonders, aangezien het een model uit het voorgaande seizoen is, maar door de status van Hamilton en de lage productie-aantallen toch een speciaal model waar ik erg lang naar heb gezocht

Dan de McLaren MP4/23 van Kovalainen, inmiddels vrijwel overal uitverkocht en zal dus ook wel wat aan waarde gaan toenemen, ook een onmisbare in de McLaren familie.

Dan 2 Showcars 2010, Lewis Hamilton en Jenson Button. Eigelijk weinig speciaals aan, maar voor mij wel een must om te hebben.

Dan de WereldKampioen-uitvoering van de MP4/23 van Hamilton uit 2008. Een erg fraai model.

Als klap op de vuurpijl de McLaren MP4/23 in Fuji trim met groene banden die destijds het groene imago van de F1 moesten onderstrepen. Aan de ene kant vind ik het jammer dat ie niet in McLaren-Edition is, aan de andere kant maakt het op deze manier wel weer extra speciaal. Heb deze laten overkomen uit het land van de rijzende zon.

Voor de komende tijd staan er nog wat dingen op de rol, de beide McLarens MP4/24 uit 2009 van Hamilton en Kovalainen, de McLaren MP4/25 van Jenson Button waarmee hij in Australie won en de McLarens MP/25 van Button en Hamilton. Tevens staat er al 3 jaar(!!!) een World Champion Edition van Hakkinen in de reservering, maar MiniChamps verschuift hem steeds